اخبار روز سینما

درآمد ماهیانه افراد مشهور اینستاگرام

درآمد ماهیانه افراد مشهور اینستاگرام، به قدری بالاست که شاید بسیاری از دکترها و مهندس های مطرح دنیا نتوانند به اندازه‌ی آنها کسب درآمد کنند. اینستاگرامرها، اینفلوئنسرها، بلاگرها، سلبریتی ها و تمام افرادی که در اینستاگرام میزان فالوور قابل توجهی دارند، می توانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند. اکثر این درآمدها از طریق تبلیغات بدست می آید. به شکلی که درآمد کریستیانو رونالدو از تبلیغات، بیشتر از درآمد او از طریق دریافتی برای فوتبال بوده است. در این مقاله با درآمد ماهیانه افراد مشهور اینستاگرام در داخل و خارج آشنا خواهید شد.

پردرآمدترین افراد در اینستاگرام

لیست میزان درآمد پیج های اینستاگرامی خارجی

ابتدای به معرفی مشهورترین افراد در اینستاگرام خارجی می پردازیم که دارای بیشترین فالوور در دنیا هستند و از همین راه درآمد فوق العاده ای کسب می کنند. همانطور که گفتیم میزان فالوور با میزان درآمد از اینستاگرام، ارتباط مستقیم دارند، به همین دلیل بهتر است ابتدا با دارندگان بیشترین فالوور در اینستاگرام آشنا شوید که عبارتند از:

  • پیج اپلیکیشن اینستاگرام با 648 میلیون
  • کریستیانو رونالدو با 595 میلیون
  • لیونل مسی با 477 میلیون
  • سلنا گومز با 425 میلیون
  • کایلی جنر با 397 میلیون
  • راک با 387 میلیون
  • آریانا گراندی با 376 میلیون
  • کیم کارداشیان با 362 میلیون
  • بیانسه با 314 میلیون
  • کلویی کارداشیان با 310 میلیون

اما نمی توان به طور قطع این لیست را به عنوان پردرآمدترین افراد از طریق اینستاگرام، به همین ترتیب عنوان کرد. به عنوان مثال در لیست پردرآمدترین افراد اینستاگرام، باید پیج اصلی اینستاگرام را حذف کنیم. در لیست زیر می توانید با پردرآمدترین افراد مشهور خارجی در اینستاگرام آشنا شوید.

مطالعه بیشتر: اگر می خواهید بدانید پردرآمدترین افراد از اینستاگرام داخل ایران مربوط به چه افرادی است به وبسایت مارکترها سربزنید.

کریستیانو رونالدو (Cristiano)

در رتبه اول کسب بیشترین درآمد از طریق اینستاگرام، باید رونالدو را قرار داد. کمتر کسی است که کریستیانو رونالدو بازیکن سابق تیم های منچستر یونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و بازیکن فعلی النصر عربستان را نشناسد. تاثیرگذاری کریستیانو رونالدو در اینستاگرام به قدری است که پس از پیوستنش به النصر عربستان، تعداد فالوورهای پیج این تیم به شکل عجیبی افزایش پیدا کرد.

مقدار مبلغی که برای هر پست یا استوری، توسط رونالدو دریافت می شود، متفاوت است. در واقع اگر تیزر تبلیغاتی بازی کند و آن تیزر را منتشر کند، مطمئنا مبلغ بیشتری دریافت خواهد کرد. اما مبلغ اعلام شده در وب سایت های خارجی حدود 5 میلیون دلار برای هر پست معمولی از طرف اوست.

لیونل مسی (leomessi)

لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان و قهرمان جام جهانی 2022 به همراه تیم ملی آرژانتین، دومین شخص پرطرفدار در اینستاگرام محسوب می شود. او هم همانند همتای پرتغالی خود به کسب درآمد از اینستاگرام می پردازد و برای هر پست تبلیغاتی درآمد زیادی کسب می کند. پست های تبلیغاتی زیادی از طرف مسی منتشر شده است و در آخرین پست تبلیغاتی خود، با کمپانی Gatorade به همکاری پرداخته است.

کایلی جنر (kylie jenner)

پس از معرفی دو فوتبالیست در بین پردرآمدترین افراد اینستاگرامی، به معرفی یک خانم می رسیم. کایلی جنر یک اینفلوئنسر واقعی است و کمتر در حوزه های دیگر مانند مدلینگ و هنرپیشگی فعالیت دارد. کایلی جنر تا چند سال گذشته از رکوردداران تعداد لایک در اینستاگرام هم بود که پس از او این رکورد چندین بار تغییر پیدا کرد. مبلغ حدودی که برای درآمد او اعلام شده است، مبلغ 1.200.000 دلار برای هر تبلیغ در اینستاگرام است.

سلنا گومز (Selena gomez)

در رتبه بعدی از پردرآمدترین افراد اینستاگرام، به یک خواننده و بازیگر زن می رسیم که احتمالا افراد زیادی او را بشناسند. سلنا گومز که کار خود را با خوانندگی آغاز کرد و پس از آن به علت رابطه با جاستین بیبر و حضور در برخی از فیلم های سینمایی، شهرت بیشتری پیدا کرد، یکی از افرادیست که درآمد زیادی از اینستاگرام دارد.

کیم کارداشیان (kim kardashian)

خانواده کارداشیان از جمله معروف ترین سلبریتی ها در دنیا هستند که خانم کیم کارداشیان، معروف ترین آنهاست. اگر به لیست دارندگان بیشترین فالوور در اینستاگرام نگاهی بیندازید متوجه می شوید که خواهر کیم کارداشیان، یعنی کلویی کارداشیان نیز یکی از معروف ترین چهره های این شبکه اجتماعی است. مبلغ مشخصی را نمی توان برای درآمد ماهیانه اینستاگرام کیم کارداشیان عنوان کرد، اما این مدل چهره و معروف در دنیا، قطعا از پردرآمدترین افراد است.

بیانسه (Beyonce)

ششمین فرد در بین افرادی که بیشترین درآمد ماهیانه از اینستاگرام را دارند، یک بانوی خواننده جای گرفته است. بیانسه علاوه بر خوانندگی در حوزه های دیگری مانند مدلینگ و تبلیغات فعالیت ویژه ای دارد و از پردرآمدترین بانوان جهان است.

لیست میزان درآمد پیج های اینستاگرامی داخلی

اینستاگرام در ایران به یک پلتفرم مهم برای کسب درآمد محسوب می شود. در سال های اخیر حتی با وجود محدودیت های پیش آمده، باز هم مردم در این فضا حضور دارند و افراد زیادی توانسته اند با کسب فالوور زیاد، درآمد زیادی کسب کنند. در لیست زیر می توانید دارندگان بیشترین فالوور در اینستاگرام ایرانی را مشاهده کنید:

پردرآمدترین افراد مشهور در ایران

  • حسن ریوندی با 19.6 میلیون
  • مهناز افشار با 17.5 میلیون
  • گلشیفته فراهانی با 16 میلیون
  • دنیا جهانبخت با 15.5 میلیون
  • علی کریمی با 14.8 میلیون
  • رضا گلزار با 12.7 میلیون
  • علی دایی با 12.1 میلیون
  • تهی با 12.1 میلیون
  • رامبد جوان با 11.8 میلیون
  • سحر قریشی با 11.6 میلیون

اما همانطور که از این لیست مشخص است، افراد زیادی کار تبلیغاتی کمی انجام می دهند و به همین دلیل نمی توان لیست پردرآمدترین افراد از اینستاگرام ایرانی را بر طبق بیشترین فالوور تنظیم کرد. در ادامه با پردرآمدترین افراد ایرانی از اینستاگرام آشنا می شوید:

حسن ریوندی

حسن ریوندی با داشتن بیشترین فالوور در بین افراد مشهور اینستاگرامی، توانسته به یکی از پردرآمدترین افراد از تبلیغات اینستاگرامی تبدیل شود. البته عده ای اعتقاد دارند که حجم زیادی از فالوورهای او تقلبی و فیک است، اما به هر حال میزان تبلیغاتی که انجام می دهد، او را به یکی از موفق ترین ها در این زمینه تبدیل کرده است.

پریسا پور مشکی (پوربلک)

پریسا پورمشکی که احتمالا او را با آیدی اینستاگرامی اش، یعنی Pooorblack بشناسید، یکی از واینرهای نسبتا جدید اینستاگرامی محسوب می شود که توانست به خوبی در این زمینه موفق باشد. شاید او تنها دختر جوانی باشد که در لیست موفق ترین افراد با کسب درآمد اینستاگرامی قرار می گیرد.

محمد امین کریم پور

افرادی که در اینستاگرام قدیمی تر هستند، واینرهای قدیمی مانند محمدامین کریم پور را فراموش نکرده اند. او که با میثم بلوک آذری کار خود را شروع کرد، از اولین افرادی بود که به همراه دوستان خود مثل محمد معماریان، مبین و عرفان علیرضایی توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. حتی مدتی او را یکی از رقیبان جدی در برابر حسن ریوندی می دانستند. اما به هر حال او از این فضا فاصله گرفت و یک فیلم سینمایی را نیز کارگردانی کرد، ولی همچنان با توجه به تبلیغاتی که انجام می دهد، یکی از پردرآمدترین افراد اینستاگرامی است.

مستر تیستر

فود بلاگر ها نیز از قشر پولدار اینستاگرامی محسوب می شوند. یکی از اولین ها در این زمینه، حمید سپیدنام (مستر تیستر) بود که حاشیه های فراوانی را در این سال ها ساخت. اما او با تبلیغات مختلفی که برای رستوران های برند ایرانی انجام می دهد، قطعا از پردرآمدترین افراد در اینستاگرام ایرانی است.

دارندگان بیشترین فالوور در ایران

علی صبوری

احتمالا افراد زیادی علی صبوری را با استندآپ کمدی های فوق العاده اش در خندوانه شناخته باشند. عده زیادی هم با حواشی اخیر او در مسابقه مافیا و درگیری های او با مجید واشقانی، اما علی صبوری سالهاست که در زمینه ساخت کلیپ و تولید محتوای طنز در اینستاگرام فعالیت می کند.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری را می توان تنها بازیگری به شمار آورد که توانسته است در زمینه تولید محتوا و تبلیغات اینستاگرامی موفق عمل کند. او که حتی نامزد کسب سیمرغ بلورین در جشنواره فجر هم شد، در برخی از کلیپ های اینستاگرامی به ایفای نقش پرداخت و با فعالیت های مستمر خود در اینستاگرام به یکی از افراد پردرآمد در این حوزه تبدیل شده است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با جزئیات مختلفی درآمد ماهیانه افراد مشهور اینستاگرام را مشخص کنیم. اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده برای کسب درآمد دلاری است و واینرها، بلاگرها، فود بلاگرها، میکاپ آرتیست ها و … در این پلتفرم بیشترین درآمد را کسب می کنند. با مطالعه‌ی این مقاله می توانید با پردرآمدترین افراد اینستاگرامی در ایران و جهان آشنا شوید.

منبع مارکترها

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/درآمد-ماهیانه-افراد-مشهور-اینستاگرام/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا