اخبار روز سینما

در پشت صحنه چرایی بیماری همسر بیژن مرتضوی، اشک شوق و موفقیت عملیات را مشاهده کنید.

بیژن مرتضوی با انتشار ویدئویی در کنار دوستان و هواداران، ابراز همدردی با همسرش کرد. او در این فیلم از بیماری همسرش سه تار می گوید و گریه می کند.

بیژن مرتضوی پس از طلاق از همسر اولش با ستاره سعیدی که 28 سال از او بزرگتر است ازدواج کرد. اما در حال حاضر، سهرا سعیدی با یک بیماری بد دست و پنجه نرم می کند.

پشت صحنه همسر بیژن مرتضوی بیوگرافی سهرا سعیدی

تا روز گذشته اطلاعات بیشتری از نوع بیماری ستاره سعیدی در دست نبود. با این حال با اکران فیلمی از بیژن مرتضوی از موفقیت همسرش تعریف می کند. ویدئوی زیر را تماشا کنید:

پس از عمل جراحی موفقیت آمیز همسرش ستاره سعیدی، اشک شوق از چشمان بیژن مرتضوی سرازیر شد. ستاره سعیدی به دلیل عارضه مغزی مجبور به عمل شد و این عمل با موفقیت انجام شد.

همانطور که در فیلم بالا مشاهده می کنید، بیژن مرتضوی پس از دریافت خبر موفقیت آمیز بودن عمل جراحی همسرش با ابراز خوشحالی و خوشحالی اشک شادی ریخت. این عمل جراحی موفقیت آمیز امیدواریم وضعیت سعیدی را برای بهبود و بهبود پیش بینی کند.

علت بیماری همسر بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی چهره سرشناس ایرانی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود باعث جلب همدردی دوستانش شد. همسر بیژن مرتضوی بیمار شد و در بیمارستان بستری شد و ظاهرا حالش وخیم است. بیزن مرتضوی در ویدیوی خود گریه می کند و از هواداران می خواهد که برای ستاره سعیدی دعا کنند.

بیماری همسر بیژن مرتضوی سهرا سعیدی

بیژن مرتضوی خواننده و نوازنده ایرانی در ویدئویی که منتشر کرد از مردم ایران خواست برای بهبودی همسرش ستاره سعیدی دعا کنند. به نظر می رسد سهرا سعیدی از مشکل تومور مغزی رنج می برد. وضعیت همسر بیژن مرتضوی در حال حاضر مشخص نیست و نظر پزشکان پس از عمل در مورد بیماری وی هنوز مشخص نشده است.

علت بیماری ستاره سعیدی

بیژن مرتضوی در این پیام تصویری با صدای خشم از هواداران خواست برای سلامتی همسرش دعا کنند. او توضیح داد که همسرش ستاره سعیدی به جراحی مغز باز نیاز دارد. مرتضوی ابراز امیدواری کرد که به زودی خبرهای خوشی از سلامت همسرش به مردم اعلام کند. بیژن مرتضوی 63 سال سن دارد و در 40 سال اخیر به عنوان خواننده و آهنگسازی و نوازندگی فعالیت داشته است.

گریه بیژن مرتضوی برای فیلم همسرش

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا