اخبار روز سینما

در فصل دوم سریال House of the Dragon چه خواهد گذشت

جیمی کیمل مراسم ۲۰۲۳ را میزبانی می‌کند: «جیمی کیمل کیمل کیمل کیمل میزبانی ۹۵ دور برگزاری مراسم اسکار در سال ۲۰۲۳ است؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ این سومین باری است که جیمی کیمل این مراسم را برگزار می کند. او آخرین بار پنج سال پیش این مراسم را میزبانی کرده بود. این خبر توسط «گلن وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس وایس ها ها ها تولید تولید کنندگان کنندگان اجرایی کنندگان کنندگان کنندگان کنندگان کنندگان کنندگان ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها آن آن آن ان آن آن آن آن ان آن ان آن ان آن آن،،،،،، کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر کرشنر

جیمی کیمل از این مراسم در سال های ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ اسکار را میزبانی کرد که در این دو سال فیلم لا لا لند (La La Land 2016) و مهتاب (مهتاب 2016) موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم سال شدند. اکنون جیمی به لیست افرادی است که تا به حال بار مراسم کار را میزبانی می کند اضافه می شود که او او اوی لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس لوئیس اضافه لوئیس

جیمی درمورد شدنـش به عنوان میزبان گفته است: “دعوت شدن میزبانی اسکار یا یه افتخاره یه دام، بهرحال هستم که آکادمی بعد از این که تمام کسایی که کارشون خوبه خوبه دست به سینه‌شون زدن از درخواست.”

جا دارد بگویم که جیمی کیمل قراردادش برای میزبانی برنامۀ “جیمی کیمل لایو!” را هم برای سه سال دیگر تمدید کرده است، قرار داد او قرار بود سال آینده به پایان د.

وایس و در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ما به شدت هستیم که جیمی قراره هتریکـش روی این استیج جهانی به برسونه، مطمئن بود که آن شدت بامزه خواهد بود و همچنین برای همه آماده می‌شود».

«بیل کرمر» مدیر عامل و جانت یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ یانگ ما به کمک می کنم از بازیگران و فیلم فیلم های فوق العاده ای که تویی ۹۵ دقیقه است. مراسم حضور دارن قدردانی را با هم می کنیم و می کنیم و می کنیم.

همچنین «کریگ آرویچ» رئیس «ای‌بی‌سی اینترتیمنت» اعلام کرد بخاظر این انتخاب خواشحال است.

۹۵مین مراسم اسکار در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ از ای‌بی‌سی به صورت زنده پخش می‌خواهد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا