اخبار روز

همزمان با کاهش قیمت انواع خودرو پراید مفت شد!/ جدول

به گزارش پی ام آپ، هر روز که می گذرد اخبار جدی تری از آغاز فرآیند واردات خودرو به گوش می رسد. هرچند این اتفاق هنوز خبری نیست اما به نظر می رسد دلیل کافی برای افت قیمت خودرو در بازار باشد.

در این میان به نظر می رسد متقاضیان و عرضه کنندگان از بازگشت موج افزایش قیمت ها ناامید شده و به تدریج تحرکات آن مشاهده می شود. در بازار خودروهای داخلی به دلیل قیمت پایین تر، معاملات بیشتری صورت می گیرد، بنابراین نوسانات این بازار بیشتر از خودروهای مونتاژی است. قیمت خودرو امروز یکشنبه 22 مرداد در سال 1402، پس از چند روز استراحت و ثبات، او دوباره مسیر نزولی را آغاز کرد.

با توجه به قیمت های درج شده از سایت کارنامه، قیمت خودرو از امروز کاهش یافت.

قیمت خودرو در بازار داخلی اغلب کاهش یافته است.

همزمان با کاهش قیمت انواع خودرو پراید مفت شد!/ جدول

کوئیک دنده ای S که یکی از هاچ بک های ارزان قیمت سایپا است از ابتدای هفته با افت پنج میلیون تومانی همراه شد که با نرخ 347 میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G سایپا نیز سدان لوکس این شرکت است که با 6 میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته 568 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژو 206 تیپ 2 که محبوب ترین هاچ بک ایران خودرو محسوب می شود حدود 10 میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرده و به همین دلیل 485 میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ رکورددار کاهش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود. این سدان پرسرعت ایران خودرو با افت 17 میلیون تومانی به 735 میلیون تومان رسید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا