اخبار ورزشی

در جشن قهرمانی کافا اتفاق عجیبی افتاد!

در اتفاقی عجیب تنها یکی از پزشکان این تیم علیرضا بیرانوند را در مسیر بیمارستان همراهی کرد.

به گزارش آرسه آنلاین، فینال کافا به خوبی دیدار ایران و انگلیس برای دروازه بان تیم ملی نبود و پس از درگیری شدید با سعید عزت اللهی، از ناحیه فک و صورت آسیب دید به گونه ای که بازی را ادامه نداد و پیام جایگزین آن شد.

وضعیت علی بیرو به گونه ای بود که او را به بیمارستان منتقل کردند و معلوم شد فکش شکسته است. او در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی با مجید حسینی برخورد کرد و بینی اش شکست!

گفتنی است در اخبار منتشر شده در شبکه خبری تیم ملی از دکتر مختاری به عنوان تنها پزشک همراه علیرضا بیرانوند نام برده شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که به جز دکتر مختاری، دکتر پرهام خانلری و دکتر شهاب به عنوان اعضای کادر پزشکی و فیزیوتراپی در کنار تیم ملی بودند، اما ظاهرا تصمیم آنها این بود که فقط عضو جدید تیم پزشکی دکتر شهاب بود. مختاری که جراح و همچنین ارتوپد است برای همراهی بیرانوند و دو پزشک دیگر که شاهد بازی فینال بودند و در جشن قهرمانی دانش آموزی قلانوی شرکت کردند و عکس یادگاری گرفتند. البته این دو نفر برای حضور در مسابقات شناسنامه داشتند و حضورشان روی نیمکت تیم الزامی بود اما می توانستند پس از پایان بازی یا حتی یکی از آنها پس از پایان بازی به دکتر مختاری بپیوندند. بازی در واقع بهتر بود یکی از این دو نفر بعد از پایان مسابقه به دکتر مختاری می پیوست و بیرانوند را همراهی می کرد اما ظاهرا حضور در عکس نه چندان مهم قهرمانی جام CAF مهمتر از اورژانس و بیرانوند بود. وضعیت شبه ضربه مغزی!

البته نباید از این نکته غافل شد که حضور دکتر مختاری در کنار تیم ملی کمک کننده بود و بیخود نبود که امیر قلعه نویی مدیر فنی تیم ملی بر حضور وی در کادر پزشکی تیم ملی تاکید کرد. تجهیزات. در هر صورت بیرانوند دچار شکستگی فک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و دو سه ماه از تمرینات و میادین دور خواهد بود. هر چه از صحنه می گذریم متوجه می شویم که بیرانوند بی جهت پرید و بازیکن ازبکی در هوا نبود که بیرانوند بخواهد با او درگیر شود و در نهایت ماجرای بازی ایران و انگلیس تکرار شد، فقط این بار به جای آن. از سید مجید حسینی، سعید عزت اللهی مجروح شد و سرش شکست و به چندین بخیه نیاز داشت! / فردا

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا