اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

هرکسی در این عکس امین حیایی را پیدا کنه،برده!/امین حیایی با این عکس همه را وارد چالش بزرگی کرد!

اخیراً تصویری از امین حیایی منتشر شده‌است که با سایر تصاویری که از وی منتشر شده، تفاوت چشمگیری دارد. در ادامه، شما می‌توانید عکس چالش‌ برانگیز امین حیایی را مشاهده کنید.

عکس جدیدی از امین حیایی منتشر شده است. تشخیص امین حیایی در این عکس سخت است. ظاهر و استایل امین حیایی در این عکس جالب است. در این عکس امین حیایی همرنگ جماعت است و ناپدید می شود. یک عکس امین حیایی در زیر می توانید ببینید:

هرکسی در این عکس امین حیایی را پیدا کنه،برده!/امین حیایی با این عکس همه را وارد چالش بزرگی کرد!

امین حیایی یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون متولد 19 خرداد 1349 است. امین حیایی فرزند ارشد خانواده در قیطریه تهران در بیمارستان شهدای تجریش به دنیا آمد، او یک برادر کوچکتر به نام امید دارد که در مشاغل مرتبط با موسیقی فعالیت می کند و خواهرش در سال 1370 درگذشت. امین حیایی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است. مادرش معلم و پدرش شغل آزاد است.اولین تجربه سینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی بود که خود را مدیون ثریا قاسمی می داند. امین حیایی و همسرش در لواسان، منطقه ای خوش آب و هوا زندگی می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا