اخبار روز

پاسخ سازمان هواپیمایی کشوری به مشکلات بلیت‌های پروازی و تعلیق پروازها

به گزارش پی ام آپ، جعفر یازرلو در پاسخ به وضعیت افرادی که نمی توانند بلیت دیگری برای مسیر پروازی مورد نظر پیدا کنند، افزود: به منظور انجام نظارت و تنظیم مقررات سازمان در حوزه سیاست های حاکمیتی، این افراد اقدام خواهند کرد. حل برخی از مشکلات برای مدت زمان محدود. زمان ایجاد شده از جمله این موضوع. البته در این شرایط بقیه ایرلاین ها ظرفیت خود را افزایش می دهند و تلاش ما بر این است که در این حوزه آسیبی به مردم وارد نشود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تا دو هفته پیش ما متهم بودیم که چرا سازمان نظارت نمی کند،اما وقتی قانون را نظارت و اجرا می کنیم، احتمالاً در برخی موارد برای برخی از ذینفعان مطلوب نخواهد بود. هر چند تمام تلاش ما بر این است که روند رسیدگی به مردم مشکلی نداشته باشد و به خصوص در حوزه امنیتی، تلاش ما این است که پروازهای ایمن داشته باشیم.

یازرلو خاطرنشان کرد: پس از مشکل ایجاد شده به دلیل لغو پروازها در برخی مسیرها، می توان این ظن را داشت که مردم برای تهیه بلیت خود با مشکل مواجه می شوند، البته پیش از این نیز وضعیت به همین منوال بود. این موضوع نیز درست است، زیرا عرضه کمتر از تقاضا است و میل به سفر با هواپیما افزایش یافته است. اما برای مدتی تا رفع مشکل باید این مشکل را بپذیریم.

وی درباره تاریخ فروش بلیت هواپیما توسط ایرلاین ها گفت: بلیت ها عموماً برای یک دوره فصلی فروخته می شود. در حال حاضر، هزینه بلیط رفت و برگشت در مسیرهایی که لغو پرواز در خطوط هوایی مشخص شده اعمال شده است، دریافت می شود. البته امیدواریم با ساماندهی وضعیت بلیت در روزهای آینده به نحوی بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار کرده و با ارائه خدمات بیشتر خطوط هوایی، عرضه را افزایش دهیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به اینکه تعلیق پروازها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: لغو پروازها از امروز 31 خرداد اجرایی می شود و باید دید مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری چه می گویند. وزارتخانه و دستگاه قضایی فکر می کنند و چه برنامه هایی دارند. اما احتمالاً وقتی سعی کنیم کمترین آسیبی به مردم وارد کنیم و حداقل پول مردم را نسوزانیم و به آنها پس ندهیم، با شوک مواجه خواهیم شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا