اخبار روز سینما

استایل جذاب سوگل طهماسبی و مریم کاویانی در اکران عشق کوفی، همه را متحیر کرد!/ عکس

جدیدترین تصویر سوگل طهماسبی و مریم کاویانی را در ادامه ببینید.

یک عکس از سوگل طهماسبی و مریم کاویانی در اکران فیلم “عشق کوفتی” منتشر شده است. در این تصویر، سوگل طهماسبی با استایل خاص در کنار مریم کاویانی حضور دارد. سوگل طهماسبی یک شخصیت آرام و دوستانه دارد و دیپلم رشته گرافیک را دریافت کرده است. او با بازی در سریال “کیمیا” شناخته شده است. در ادامه، یک تصویر جدید از سوگل طهماسبی در کنار مریم کاویانی قابل مشاهده است.

استایل جذاب سوگل طهماسبی و مریم کاویانی در اکران عشق کوفی، همه را متحیر کرد!/ عکس

از سوگل طهماسبی چه می دانید؟

یک دختر ساکت، مظلوم و معصوم است، اما خودم نیز شیطنت‌های خاص خودم را دارم. اگر کمی شیطنت کنم و جنب و جوشم زیاد باشد، همه این را درک می‌کنند زیرا از من انتظار نقش‌های همان‌طور که من بازی کرده‌ام دارند. شاید این مظلوم و معصوم بودن درباره نقش‌هایم باشد، اما واقعیتِ سوگل، هم شیطون است و هم جنب و جوش زیادی دارد.

هزینه‌ای برای سوگول طهماسبی شدن

همه چیز به هزینه های مالی ختم نمی شود، من خیلی تلاش کردم تا الان به آن برسم، اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشتم و صبور بودم، بازیگری همت زیادی می خواهد، شاید بیشترین چیزی که در این راه دادم این بود. من می‌خواهم از 100 درصد زندگی‌ام لذت ببرم، اما شاید 30 درصد آن را گرفتم. وقتی بازیگر می‌شوی، همه چیز در زندگی‌ات درگیر می‌شود، شاید بخواهی به یک مهمانی، عروسی خانوادگی، تولد کسی یا چیز دیگری بروی. حتی اگر کمی غمگین به نظر بیای در پایان عمر کسی هستی، اما گاهی شرایط به تو اجازه کار نمی دهد و این یعنی همان هزینه، همان فداکاری غیرقابل انکار، تحمل و دوری از خانواده!

علاقه سوگول طهماسبی

بسیار دوست دارم با افرادی که به من یاد می‌دهند و خروجی خوبی را ارائه می‌دهند، همکاری کنم. بسیار دوست دارم یک بار دیگر تجربه بازی با حسین سهیلی‌زاده را داشته باشم، زیرا احساس می‌کنم وی چیزی بیشتر از یک کارگردان است. زمانی که کسی خوب است، باید در مورد او صحبت خوبی صورت گیرد. حسین سهیلی‌زاده قابل اعتماد است و من نتیجه اعتماد او را هم می‌بینم. در صنعت سینما، بیژن میرباقری و مهدی کرم پور را بسیار دوست دارم که با آنها همکاری کنم. از میان بازیگران، بی‌نظیر است که چنین شانسی را داشته باشم که در کنار پرویز پرستویی بازی کنم و فقط و فقط یاد بگیرم. همچنین، مهتاب کرامتی این زن بی‌نظیر است. در فیلم سینمایی “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” دو سکانس با وی بازی کردم و این‌قدر این همبازی شدن به من چسبید که دوست دارم این تجربه را یک بار دیگر تکرار کنم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا