اخبار روز سینما

در ادامه کارنامه سینمایی کریم امینی «فسیل» به «هزارپا» رسید.

کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی با فروش 200 میلیارد تومانی به زودی با فروش تنها 87 هزار بلیت از «هزار پا» پیشی خواهد گرفت.

به گزارش پی ام آپ، فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی که اکران خود را از چهارم اسفند ماه سال 1300 در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد، در مدت 3 ماه توانست 4 میلیون و 131 هزار و 262 بیننده را به سینماها جذب کند. «فسیل» با جذب این تعداد مخاطب به شکستن رکورد تماشاگران «هزارپا» نزدیک شد. فیلم کریم امینی با جذب ۸۷ هزار و ۵۳۱ تماشاگر بیشتر می تواند از «هزارپا» پیشی بگیرد. این فیلم در سال 2017 توانست 4 میلیون و 218 هزار و 793 بیننده را به سینماها جذب کند.

اگر فیلم «فسیل» با همین نرخ به فروش خود ادامه دهد، این احتمال وجود دارد که تعداد مخاطبان آن به تعداد مخاطبان اخراجی 2 برسد. فیلم مسعود ده نمکی در سال 1387 موفق به جذب 5 میلیون و 328 هزار بیننده شد.

فیلم فسیل در حال حاضر با فروش 182,577,712,000 تومان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است. این فیلم تاکنون 70 هزار و 388 نمایش در سینماهای سراسر کشور داشته و در 578 سالن به نمایش خود ادامه خواهد داد.

فیلم «فصل» سومین ساخته کریم امینی به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و بازی بهرام افشاری، سیدهادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری و سیدجواد هاشمی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا