اخبار روز سینما

هوتن شکیبا مهمان مگه تموم عمر چند تا بهاره می شود!/جزئیات

شخصیت محبوب «حبیب» با بازی هوتن شکیبا در سریال «لیسانسه‌ها»، مهمان قسمت سیزدهم سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» خواهد شد. در تیزر قسمت جدید، حبیب را با همان کت‌وشلوار قهوه‌ای معروف، درحالی می‌بینیم که سرسختانه اصرار دارد شخصیت آزیتا به او توجه نشان داده است.

به گزارش پی ام آپ، یکی از نکات جالب «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» این است که سروش صحت به فراخور، از شخصیت‌های آثار قبلی‌اش دعوت می‌کند تا در یک یا چند سکانس مهمان سریالش باشند.

بعد از فلامک جنیدی، بهنام تشکر و شقایق دهقان، حالا نوبت هوتن شکیبا است که در قسمت 13 در نقش شخصیت «حبیب» وارد این سریال شود.

در تیزری که برای قسمت سیزدهم منتشر شده، حبیب را درحالی می‌بینیم که با همان کت‌وشلوار قهوه‌ای همیشگی روبه‌روی شخصیت آزیتا که نشسته پای بازی شطرنج و با تعجب نگاهش می‌کند، ایستاده و به او می‌گوید: «خانم شما بیش از حد به من توجه نداشتین؟ من؟ آخه چرا من؟ این‌همه آدم اینجان چرا فقط به من گفتین؟»

در سریال «لیسانسه‌ها» و پس از آن «فوق لیسانسه‌ها»، حبیب به عنوان شخصیتی معرفی می‌شد که علاقه زیادی به دخترها داشت اما موضعش بالاتر از این بود که به آنها ابراز علاقه کند. فکر می‌کرد به خاطر ثروت پدرش، همه‌چیز تمام است و همه دخترها از خدایشان است با او همکلام شوند. برای همین هم مدام توپ را در زمین آنها می‌انداخت تا وانمود کند چشم شخص مورد نظر بین همه آدم‌ها فقط دنبال اوست.

نکته جالب این است که برخی از خصوصیات رفتاری شخصیت حبیب را می توان در شخصیت شاهین در سریال «مگه تمام عمر چنده تا بهاره؟» مشاهده کرد. شاهد خواهیم بود که شاهین همچنین معتقد است که دخترها همیشه عاشق او می شوند و او از آنها فرار می کند در حالی که واقعیت یکسان نیست و او مدام دنبال دختران می رود.

انتشار تیزر قسمت سیزدهم «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» در شبکه‌های اجتماعی با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شده. بسیاری از کاربران زیر این پست نوشته‌اند که قسمت جدید را فقط به خاطر حبیب می‌بینند و بعضی‌ها هم اصرار کرده‌اند که حضور حبیب مختص به یک قسمت نباشد و تا پایان در سریال بماند. بعضی‌ها به این مسئله اشاره کرده‌اند که ماجرای عشق و عاشقی حبیب و آزیتا می‌تواند ماجرای جذاب جدیدی را به سریال اضافه کند. در برخی نظرها هم به این اشاره شده که کاش خانم شیرزاد هم برگردد و بین حبیب و خانم شیرزاد هم علاقه‌ای ایجاد شود.

هنوز نمی‌دانیم مدت زمان حضور هوتن شکیبا هم در سریال به اندازه سایر بازیگران مهمان است یا بیشتر از یک سکانس قرار است شاهد بازی او باشیم.

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت پنجشنبه‌ها ساعت 8 صبح توسط پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا