اخبار روزاخبار روز سینما

در اثر گودبرداری یک منزل مسکونی 3 طبقه در بلوار توس مشهد تخریب شد!/جزئیات

مدیرعامل منطقه 2 سازمان آتش نشانی مشهد از تخریب یک باب منزل مسکونی 3 طبقه در بلوار توس مشهد پس از گودبرداری ملک مجاور خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، حسن نجمی افزود: با اعلام احتمال تخریب یک ساختمان سه طبقه در بلوار توس در سامانه 125، ستاد فرماندهی سریعا نیروهای کماندویی را به محل اعزام کرد. امدادگران ایستگاه های 12 و 3 آتش نشانی مشهد به محل اعلام شده در خیابان ذوالفقار اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی منطقه 2 مشهد ادامه داد: با حضور امدادگران، یک ساختمان 3 طبقه در زمین مجاور چاه دچار ریزش و تخریب کامل شد. شدت حادثه به حدی بود که پس از بازدید نیروهای آتش نشانی دو منزل مسکونی مجاور این زمین برای جلوگیری از خطرات احتمالی تخلیه شد.

وی افزود: در هنگام وقوع حادثه با توصیه کارشناسان مرکز فرماندهی آتش نشانی مشهد ساکنان منزل تخریب شده از آپارتمان 3 طبقه خود خارج شده بودند و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت اما خسارت زیادی برجای گذاشت. و علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا