اخبار روز سینما

انتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

پزمان بازغی که مدتی است از همسر خود جدا شده به تازگی عکس‌های زیادی از دونفره‌های خود و دخترش ئر فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد. در ادامه قصد داریم نگاهی به این عکس‌ها داشته باشیم.

پی ام آپ: پژمان بازغی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. پژمان بازغی همسر مستانه مهاجر است و شایعاتی مبنی بر جدایی این دو به گوش می رسد. همسر پژمان بازغی تهیه کننده سینما است. پژمان بازغی و همسرش یک دختر به نام نفس دارند که اکنون 16 سال دارد. دختر پژمان بازغی که سال ها از او خبری نبود به تازگی به همراه پدرش در یک اکران خصوصی شرکت کرده و عکس های منتشر شده از او نشان می دهد که او به یک بانو بزرگ شده است.

سینماروهایی که پژمان بازغی را به خوبی می شناسند می دانند که پژمان دختری به نام نفس دارد. وقتی نفس بچه بود عکس های زیادی از او در کنار پدر و مادرش مستانه مهاجر در فضای مجازی منتشر شد.

انتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

سال ها بود که عکسی از نفس بازغی منتشر نمی شد تا این روزها که نفس ۱۶ سال دارد و بسیار خانم شده است.

جدیدترین عکس نفس در کنار پدرش پژمان را در ادامه می بینید.

چندی پیش نفس بازغی به همراه پدرش در اکران خصوصی یک فیلم حاضر شد.

او با پوشیدن یک بلوز سفید، شلوار جین یخی و شال آبی، به همراه پدرش در مراسم نمایش آخرین فیلمش، پرونده باز است.

سبک های نفس بازغیانتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

به نظر می رسد نفس به اکسسوری ها و تزییناتی مانند گوشواره، دستبند و انگشتر علاقه زیادی دارد، زیرا اغلب او را با این نوع وسایل در سبک های مختلفش می بینیم.

سبک های نفس بازغیانتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

نفس هفته گذشته به همراه مادرش در مراسم اکران فیلم «مقیمان نکجه» جدیدترین ساخته شهاب حسینی حضور یافت و با بازیگران دیگری همچون شادی مختاری که در این مراسم حضور داشتند عکس انداخت. در آن صورت او کت و شلوار مشکی خود را با یک کت جین ست کرده بود.

سبک های نفس بازغیانتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

پژمان بازغی روی تخت بیمارستان

پژمان بازغی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود حالش مرخص شد.

رضا نصیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در این خصوص گفت: پژمان در حین اجرای برنامه «کودک شو» به دلیل هیاهو و فشارهایی که در انجمن بازیگران سینمای ایران و کارهای دیگر با آن مواجه است دچار معده درد شد.

photo_2023-06-23_17-46-41انتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران شد

پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بازیگران سینما، اولین مجمع عمومی عادی انجمن بازیگران سینما برگزار شد و انتخابات داخلی هیات مدیره نیز برگزار شد.

چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه 1402 اولین مجمع عمومی عادی اتحادیه بازیگران سینما به ریاست رضا کیانیان و با حضور نماینده اداره کار، مهندس کلاته، مدیر کل سینما مرضیه برومند، بازرس سینما سهیل رحیمی، تشکیل شد و پس از ارائه گزارشات لازم، رأی گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس به ترتیب فوق: پژمان بازغی، علی دهکردی، فریبا کوثری، کامبیز دیرباز، کورش سلیمانی، لاله اسکندری و بهناز جعفری انجام شد. به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره، حسین سلیمانی و فرید سجادی حسینی به عنوان معاون اعضای هیئت مدیره و همچنین سحر دولتشاهی به عنوان بازرس اصلی و حبیب دهقان نسب به عنوان معاون بازرسی انجمن انتخاب شدند.

همچنین در هفدهم اردیبهشت ماه اولین جلسه داخلی هیئت مدیره در ماه جاری تشکیل شد و سمت ها به مدت دو سال به شرح زیر تعیین شدند:

پژمان بازغی به عنوان رئیس انجمن، کورش سلیمانی نایب رئیس، علی دهکردی منشی و فریبا کوثری خزانه دار انتخاب شدند.

پژمان بازغی رئیس و سحر دولتشاهی بازرس/ معرفی اعضای جدید انجمن بازیگرانانتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

داستان عشق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

دورهمی شب گذشته پذیرای زوج هنرمند سینما مستانه مهاجر و پژمان بازغی بود. امید حاجیلی نیز شب گذشته به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر در دورهمی دو قطعه موسیقی اجرا کرد.

مدیری ابتدا در این برنامه از سن این زوج هنرمند پرسید. بازغی گفت: ما هر دو متولد 53 هستیم، البته مستانه دو ماه بزرگتر است، اما من باتجربه تر هستم (می خندد).

مهاجر در خصوص اختلاف نظر در مورد شغل، پاسخ داد: در مورد شغل با هم اختلاف داشتیم اما چون زندگی شخصی و کاری را از هم جدا می کنیم رابطه ما همچنان پر قدرت است.

مجری دورهمی همچنین جویای ماجرای دلدادگی این زوج هنرمند شد. مهاجر پاسخ داد: من عاشق شدم. البته این را هم بگویم که در ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم. اولین بار در یک جشنواره فیلم با هم آشنا شدیم. ما یک دوست مشترک داریم که ما را معرفی کرده است. وقتی به من معرفی شدند، آقای بازغی گفت: تیزرها را ویرایش می کنید؟ (می خندد) من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلم شما دست من نیفتد!

اینجا بازغی با شیطنت و به شوخی گفت: اما افتادم دستش (خنده).

مهاجر ادامه داد: بعد از آن جلسه اول به خودم گفتم حق با من است که پژمان بازغی را دوست ندارم. به هر حال زمان گذشت و دوباره همدیگر را دیدیم. و من عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و بالاخره در سال 1363 با هم ازدواج کردیم.

داستان عاشقانه عجیب پژمان بازغیانتشار عکس پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش! / دیگه وقت داماد دار شدن پژمان بازغیه! + عکس

کارگردان درباره دستمزد بازغی در فیلم اسرافیل هم از مهاجر پرسید. مهاجر گفت: بله; او حتی برای بازی در فیلم من پول می گرفت. اما او تخفیف داد. اسرافیل از نظر لوکیشن های زیاد و … فیلم سنگینی بود ولی گله نکرد. از همکاری همه عوامل و عوامل این فیلم تشکر می کنم.

در پایان زوج هنرمند مستانه مهاجر و پژمان بازغی ابراز خوشحالی کردند و مهاجر جایزه شید بهترین فیلم و کارگردانی فیلم اسرافیل را به موزه دورهمی اهدا کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا