اخبار روز سینما

دختر جوان با دیدن فیلم رضا گلزار + خیلی خوشحال شد.

به گزارش پی ام آپ، محمدرضا گلزار بازیگر فیلم های پرفروش سام و نرگس، مجنون لیلی، توفیق مانداری، آتش بس، آینه باغ، رحمان 1400، سلام بمبئی، ما همه با هم هستیم، عاشقانه، گیسو، ساخت ایران و … بازیگری را از سال 1379 آغاز کرد او با بازی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قدری فعالیت خود را آغاز کرد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد اول فروردین 1356 در تهران و اصالتاً آذربایجانی. او در دوران دبیرستان بهترین بازیکن تیم های والیبال تهران، شیشه و گاز، دیهیم و پارس خودرو بود. گلزار همچنین در سال 1386 به عنوان مربی بدنسازی در تیم ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال مشغول به کار شد. پس از گذراندن دوره کارشناسی به گروه موسیقی آریان پیوست و سپس در سال ۱۳۷۹ فعالیت بازیگری را آغاز کرد.

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار دارای لیسانس مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی است.

خانواده محمدرضا گلزار

پدر گلزار اهل تبریز و مادرش اهل تهران است. او فرزند سوم خانواده است و دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا دارد. پدر گلزار مهندس، برادرش علیرضا مهندس، بردیا مترجم انگلیسی و خواهرش مترجم آلمانی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا