اخبار روز سینما

دانیال حکیمی جوانتر از همیشه و در آستانه 60 سالگی است


دانیال حکیمی در آستانه 60 سالگی جوانتر از همیشه به نظر می رسید. دانیال حکیمی یکی از بازیگران کمتر شناخته شده ایران است. دانیال حکیمی بارها در فیلم های مهدی فخیم زاده حضور داشت.دانیال حکیمی با فیلم «شب بیدار» به اوج شهرت رسید. عکس جدید دانیال حکیمی را در ادامه مشاهده می کنید:

آنچه درباره دانیال حکیمی نمی دانستید

دانیال حکیمی در سال 1363 در دوره های آموزشی بازیگری تئاتر که توسط حمید سااریقیان افتتاح شده بود شرکت کرد و در همان سال ها نمایش هایی را روی صحنه برد. او بازی در سینما را با فیلم Inventor 2111 آغاز کرد. دانیال حکیمی در مجموعه های تلویزیونی «شوب و بیدار»، «ولایت عشق»، «بابا اوی»، «مسافر»، «فاکر پالید» و «فاکر پالید» به ایفای نقش های موفقی پرداخت.

دانیال قاضی

حکیمی بازیگری در تلویزیون را از سال 1366 با سریال مرغ حق آغاز کرد و با تولیدات دیگری چون آقای دلار، قسمت چهارم جراحی، باغ آلبالو، این خانه دور است و عطیه ادامه داد. او در زندگی تجاری نیز فردی موفق است، به طوری که با توجه به توان مالی، پروژه های هنری ارائه شده را با دقت انتخاب می کند و هنر را برای هنر می خواهد.


Recent search terms:

  • نظر دانیال حکیمی در مورد فخیم زاده

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا