اخبار روز سینمادانلود سریال ایرانی

دانلود سریال نیوکمپ قسمت ۹ نهم کامل و با حجم رایگان!

شما می‌توانید قسمت نهم سریال “نیوکمپ” را دانلود کنید. این قسمت کامل و فیلم “نیوکمپ” را تحت کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان در ایران منتشر شده است. این سریال یک کمدی است و بازیگرانی همچون ایمان صفا، فرزاد فرزین، بهرام افشاری، حامد آهنگی و لیلا اوتادی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

بازیگران سریال نیوکمپ

در این سریال، بازیگرانی همچون بهرام افشاری، ترلان پروانه، فرزاد فرزین، حسن معجونی، گیتی قاسمی، لادن ژافه وند، ایمان صفا، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، اکبر عبدی و حمید گودرزی حضور دارند.

قسمت 9 نیوکمپ

داستان سریال نیوکمپ

داستان سریال “نیوکمپ” درباره یک خانواده است که در سایت شرط‌بندی فوتبال فعالیت می‌کنند. این خانواده، با مشکلات مالی زیادی روبرو شده است و پسر خانواده برای حل این بحران، شرط مساوی کردن بازی ایران و آرژانتین را می‌بندد. در طول 90 دقیقه بازی، همه چیز به طور مطلوب پیش می‌رود و به امید برآورده شدن آرزوهایشان است. اما در دقیقه 91، مسی برای تیم آرژانتین گل می‌زند و باعث باخت آن‌ها می‌شود. این گل، موجب ایجاد داستان‌های جدیدی در زندگی این خانواده می‌شود.

عوامل سازنده سریال “نیوکمپ” شامل مجید گل سفیدی بعنوان مدیر تصویربرداری، موحد شادرو و محمدابراهیم هادی بعنوان تدوین‌گران، قاسم ترکاشوند به عنوان طراح صحنه، آرتا ماهان به عنوان طراح لباس، امید گل زاده به عنوان طراح گریم، مسعود سخاوت دوست به عنوان آهنگساز، مجید موثق به عنوان مدیر برنامه‌ریزی، علی سخنگو به عنوان دستیار اول کارگردان، مهتاب شهرابی به عنوان منشی صحنه، امیرحسین صادقی به عنوان صداگذار، حسین فیض آبادی به عنوان جانشین تولید، حسین میرزا محمدی به عنوان مدیر تدارکات و محمد تقوایی و مهسا داداش زاده به عنوان عکاسان و تصویربرداران پشت صحنه حضور دارند.

برای دانلود سریال نیوکمپ قسمت 9 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 9 سریال نیوکمپ

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا