اخبار روز سینمادانلود سریال ایرانیفیلم و سریال

معرفی سریال کمدی “مگه تموم عمر چند تا بهاره” با بازیگران محبوب / دانلود قسمت اول سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

قسمت اول سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره امروز ٢۵ خرداد ماه منتشر شد.

آیا سریال جدید نمایش خانگی “مگه تموم عمر چندتا بهاره” کارگردانی سروش صحت، را دیده اید؟ در واقع قبلا با نام “عتیقه ها” پخش شده بود، اما در زمان پخش تغییر نام داد. این سریال کمدی با تهیه کنندگی محمد رضا تخت‌کشیان و نویسندگی ایمان صفایی تولید شده و با بازیگران محبوبی همچون بهاره افشاری، پژمان جمشیدی، حمید لولایی، علی مصفا، کاظم سیاحی و هوتن شکیبا هنرنمایی می‌کنند.

معرفی و شخصیت ها و بازیگران سریال 

در سریال قدرت الله ایزدی، بازیگران معروفی همچون علی مصفا، کاظم سیاحی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، وحید آقاپور، مجید یوسفی، احسان منصوری، علیرضا ناصحی، اردشیر کاظمی، حمید فشمی، آناهیتا افشار، گیلدا ویشکی، بهار کاتوزی، مریم ماهور، زهره فوده حضور دارند. همچنین با حضور افتخاری هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، بهنام تشکر، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی و رضا یزدانی به این سریال افزوده شده‌اند.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره چند قسمت است؟

سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره” به کارگردانی سروش صحت، در 32 قسمت تولید شده است. تصویربرداری این مجموعه از فروردین 1401 آغاز شده و در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شده است. پس از بیش از 5 ماه کارگردانی، تصویربرداری سریال در اوایل پاییز 1401 به پایان رسیده است و قرار است به زودی منتشر شود.

تیزر سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

دانلود قسمت های سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

دانلود قسمت اول سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

 

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا