اخبار روز سینما

داماد رضا پهلوی کیست ؛ بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی

چندی پیش ایمان پهلوی دختر کوچکتر رضا پهلوی با برد شرمن ازدواج کرد که رسانه ای شد. در ادامه به سوال داماد رضا پهلوی کیست؟ می پردازیم.

عکس چند روز پیش عروسی دختر کوچک رضا پهلوی، ایمان پهلوی با برد شرمن در رسانه ها پخش شد که بازتاب گسترده ای را به همراه داشت. مراسم عروسی نور پهلوی دختر رضا پهلوی پیش از این هم جنجال زیادی به پا کرده بود. برخی رسانه ها می گویند ایمان پهلوی با دوست پسر خواهرش ازدواج کرده اما داستان چیست؟

بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی

داماد رضا پهلوی کیست ؛ بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی

ایمان پهلوی دختر کوچکتر رضا پلهوی است که در 30 شهریور 1372 در آمریکا به دنیا آمد. او دو مدرک لیسانس در رشته ارتباطات و روانشناسی از دانشگاه میشیگان گرفت و یک مدیر ارشد و همکار بازاریابی شبکه در شرکت امریکن اکسپرس است.

برد شرمن تاجر و سرمایه دار آمریکایی فعال در شبکه تکنولوژی و فناوری است که در سال 1367 در نیویورک متولد شد و در رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی درس خواند. او در حال حاضر رئیس شرکت لوچی است که در زمینه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت دارد.

ایمان پهلوی و برد شرمن همکلاسی بودند که این موضوع  منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج آنها شد. وقتی برد شرمن در مورد پدربزرگ ایمان پهلوی تحقیق کرد، از سرنوشت او بسیار متعجب شد.

پشت پرده ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی

برد شرمن همسر  ایمان پهلوی یکی از تاجران مشهور و ثروتمند آمریکایی است که در مرداد 1402 با دختر رضا پهلوی، ایمان پهلوی ازدواج کرده است! براد شرمن در حال حاضر مالک شرکت لوچی، یک شرکت اطلاعات و فناوری مستقر در لس آنجلس و نیویورک است. ازدواج برد شرمن و ایمان پهلوی جنجال زیادی به پا کرده است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این سوال را دارند که برد شرمن کیست و چگونه با ایمان پهلوی آشنا شده و ازدواج کرده است!

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/داماد-رضا-پهلوی-کیست؟-بیوگرافی-برد-شرم/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا