اخبار روز سینما

داستان پدر و دختر کشیش تبدیل به فیلم شد

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

در گیلان فیلم کوتاه «پدر کشیش» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی تولید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «ددا چوپان» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه کنندگی انجمن فیلم جوانان ایران پس از یک هفته تولید در نزدیکی روستای شاه معلم در ارتفاعات شهرستان فومن استان گیلان هم اکنون در مراحل تولید قرار دارد و به مرحله پس تولید می رسد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه 19 دقیقه ای که داستان خود را در فضایی بومی روایت می کند، آمده است: «پدر و دختر چوپانی به تنهایی در دره ای خالی از سکنه زندگی می کنند و رابطه عاطفی پدر با گوسفندان باعث حسادت دختر می شود. که از مرگ مادر رنج می برد، خرج کنید، بیدار شوید و رویدادها را خلق کنید.»

زینب شعبانی، روح الله بختشاهی و نیلوفر فلاحتی بازیگرانی هستند که در فیلم کوتاه «پاپا دل پاستور» به ایفای نقش پرداختند.

بازیگران این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سهیلا پورمحمدی، فیلمبردار: آرمین یوسف زاده، فیلمبردار: نعیم اسمی، صدابردار: علیرضا دریادل، دستیار صدا: روزبه محدی، صدابردار: محمد قاسمی، دستیار و اسدراغ برنامه‌ریز: تدوین: علیرضا واحدی، جلوه های ویژه: محمد صنیع فر، تصحیح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، موسیقی: پیام آزادی، عکاس: محمدجواد منفرد، گروه تولید و خرید: عرفان پندار، میلاد مخلصیم، میلاد رافخایی، امیر ظهیری و عباد نوری ، مشاور رسانه ای: محمد کفیلی و تهیه کننده: انجمن فیلم جوانان ایران.

سهیلا پورمحمدی دانشجوی انجمن فیلم جوانان ایران-دفتر رودبار در سال 1380 است و تاکنون 10 فیلم کوتاه و چندین مستند مستند به همراه فیلم کوتاه “داد چوپان” از جمله فیلم های کوتاه “باغاز خاک”، “چتر سیاه” را در کارنامه خود دارد. ، «جمعه خیس»، «سکانس آخر»، «بالا رفتن»، «بالش مامان» و «ظرافت» به ترتیب زمان تولید آثار دانشجویی و نیمه حرفه ای این کارگردان است و «ورما» را نیز اجرا کرد. و «جان بابا» که فیلم کوتاه «جان بابا» عناوینی چون تندیس بهترین فیلم کوتاه داستانی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی روتاری ترکیه و جایزه ویژه هیئت داوران سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد و در بسیاری از جشنواره‌ها به نمایش درآمد. در ایتالیا، روسیه، ترکیه، آلمان و… بوده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا