اخبار روز

داستان مردی که توسط کوسه تکه تکه شد اما زنده ماند (+عکس)

پدربزرگ ها معمولا داستان های جالبی از زندگی خود برای گفتن دارند، اما داستان رادنی فاکس که مجبور شد در دریا با کوسه مبارزه کند، چیز دیگری است.

به گزارش پی ام آپ، «رادنی فاکس» از جمله افرادی است که در سال 1963 از حمله هولناک کوسه در سواحل استرالیا جان سالم به در برد. در واقع، این حمله بدترین حمله در تاریخ حملات کوسه در استرالیا بود.

زمانی که رادنی فاکس 23 ساله در ساحل آلدینگا در 50 کیلومتری جنوب آدلاید مشغول ماهیگیری بود، مورد حمله یک کوسه سفید بزرگ قرار گرفت و به داخل آب کشیده شد.

فاکس که اکنون بیش از 80 سال سن دارد، هنوز آن روز را به خوبی به یاد می آورد. او می‌گوید: «در زمان حمله کوسه در حال شرکت در مسابقه ماهیگیری نیزه‌ای بودم که ناگهان یک کوسه سفید بزرگ به من حمله کرد و چنان به سینه‌ام ضربه زد که احساس کردم قطار به من ضربه زده است.» سپس او را کشید. کوسه مرا زیر آب برد و در همان لحظه با دست به سر و چشمانش زدم تا خودم را رها کنم.

برای یک چیز، کوسه مرا رها کرد، اما سپس با دهان باز با خشونت بیشتری به من حمله کرد. این صحنه ترسناک ترین چیزی بود که تا به حال دیده بودم. من هیچ وسیله دفاعی همراهم نداشتم. خون زیادی از سینه ام بیرون می زد و غرق در خون بودم و فکر می کردم همه چیز تمام شده است! با این حال، دست از تلاش برنداشتم و این بار بیشتر به سرش زدم، اما کوسه آنقدر قوی بود که نمی توانستم امیدی به فرار داشته باشم. در آن لحظات ناامیدی، قایق نجات به سمت ما آمد و مرا از شر کوسه خشمگین نجات داد.»

داستان مردی که توسط کوسه تکه تکه شد اما زنده ماند (+عکس)

رادنی فاکس با سوراخ شدن دیافراگم و تیغه شانه، پارگی ریه و جراحات دیگر در قفسه سینه، طحال، معده و شکم به بیمارستان منتقل شد، اما به طور معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

اکنون رادنی فاکس هنوز روی آب کار می‌کند و به افرادی کمک می‌کند که تراژدی‌های مرتبط با آب را تجربه کرده‌اند.

داستان مردی که توسط کوسه تکه تکه شد اما زنده ماند (+عکس)

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا