اخبار روز سینما

ماجرای علی و مرتضی در سریال “آکتور” به پایان رسید!/ قسمت آخر سریال آکتور

پنج شنبه 18 خرداد با پخش فصل 20 سریال «آکتور» داستان علی و مرتضی به پایان می رسد و به این ترتیب پرونده سری اول نیما جاویدی بسته می شود.

به گزارش پی ام آپ، سریال «بازیگر» که اولین تجربه سریال سازی نیما جاویدی است، پنجشنبه 18 خرداد 1402 با قسمت بیستم به پایان می رسد.

این سریال با بازی نوید محمدزاده در نقش «علی همتی» و احمد مهرانفر در نقش «مرتضی» داستان دو بازیگر ناشناس تئاتر است که برای امرار معاش مجبور به زندگی در موقعیت های مختلف می شوند.

سریال «آکتور» به تهیه کنندگی مجید مطبلی یکی از متفاوت ترین سریال های تولید شده در شبکه نمایش خانگی است که طی آن شخصیت های اصلی با گریم های متفاوت و جذاب مخاطب را شگفت زده کردند.

پخش سریال «آکتور» از ششم بهمن ماه 1401 به صورت مشترک از طریق دو سكوی «نماوا» و «فیلیمو» آغاز شد. این سریال به صورت هفتگی روزهای پنجشنبه روی این دو پلتفرم آپلود می شد.

هستی مهدوی، مهراوه شریفی نیا، فریده سپاه منصور، هانیه توسلی، هومن برقنورد، رامین دشتی، سها نیاستی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/داستان-علی-و-مرتضی-بازیگر-در-آخر-خط-به-ذ/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا