اخبار روز سینما

استوری غم انگیز ترلان پروانه برای آتیلا پسیانی!/عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، ترلان پروانه در واکنش به خبر درگذشت آتیلا پسیانی به دختر آن مرحوم تسلیت گفت، آتیلا پسیانی پس از مدتی بیماری دار فانی را وداع گفت. انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرد: با اندوه و درد به اطلاع می رسانیم آتیلا پسیانی هنرمند ارزشمند و بی بدیل سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان پس از یک دوره بیماری سخت و طولانی متاسفانه درگذشت. و در صلح ابدی در خارج از کشور شرکت کرد.

استوری غم انگیز ترلان پروانه برای آتیلا پسیانی!/عکس

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نقوی متولد سال 1333 در تهران است , لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد ,وی بازیگر سینما و تئاتر است , بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از :فیلم های دایره , نسل سوخته , دو فیلم با یک بلیت , گنج , گال و ….

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال 1361 در تهران است , او بیش از 15 سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمی دارد , وی در سال 1388 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد , از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلم های روایت های ناتمام، موج سوم، زن سوم , ورود آقایان ممنوع و سریال بچه های من و کلاه قرمزی 88 و نمایش های متولد 61 , تریو , خانه, مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش, تجربه های اخیر و ….


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا