اخبار روز سینما

داریوش مهرجویی و همسرش چقدر عاشق بودند

داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. چندی پیش همسر داریوش مهرجویی گزارش داد که فردی او را با چاقو تهدید کرده و درخواست کمک کرده است. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران بود. داریوش مهرجویی سال ها با فریار جواهریان زندگی کرد و پس از جدایی از او با وحیدا محمدی فر نویسنده ازدواج کرد و در نهایت هر دو با هم به قتل رسیدند. داریوش مهرجویی او فیلم های ماندگاری مانند هامون و قنطورس ساخته است.

ویدئویی از زندگی عاشقانه داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در فضای مجازی بازنشر شده است که احساسات بسیاری را جریحه دار کرده است.

داریوش مهرجویی و همسرش شب گذشته در ویلای شخصی خود در فردیس کرج به قتل رسیدند.

داریوش مهرجویی و همسرش چگونه به قتل رسیدند؟

پلیس با تکذیب خبر سر بریدن داریوش مهرجویی به تشریح چگونگی کشته شدن وی پرداخت.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا روز یکشنبه در رابطه با قتل داریوش مهرجویی و همسرش ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ و فقدان هنرمند پیشکسوت به جامعه هنری کشور گفت: پلیس به زودی عاملان این اقدام وحشیانه را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی خواهد داد.»

وی گفت: اقدامات فنی در مراحل اولیه در حال انجام است و کارآگاهان در محل حضور دارند و به بررسی سناریوهای احتمالی می پردازند.

به گفته پلیس این حادثه در ساعات پایانی شنبه شب (22) رخ داد مهر) با تماس با پلیس 110 مطلع شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی خود واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده اند.

این ماجرا توسط دختر متوفی مهرجویی به پلیس گزارش شد. تیم های تخصصی پلیس در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این حادثه به دلیل نامعلومی توسط فرد یا افرادی ناشناس رخ داده و انگیزه قتل هنوز مشخص نیست اما شواهد حاکی از آن است که قتل به دلیل جراحات ناشی از سلاح های تیز انجام شده است.

داریوش مهرجویی متولد 1318 و یکی از کارگردانان مشهور سینمای ایران است که فیلم های معروفی چون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره نشین ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آیا قاتل داریوش مهرجویی افغان بود؟

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: نقش اتباع غیر ایرانی در قتل مهرجویی و همسرش که شب گذشته در ویلای خود در حوالی کرج به قتل رسیدند مشخص نیست و این ادعا ثابت نشده است. تایید شد .

سیروس دهقان شیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قاتل یا قاتلان این حادثه هنوز شناسایی نشده اند و تحقیقات پلیسی با جدیت آغاز شده است.

وی گفت: نتیجه رسیدگی به این قتل در اسرع وقت به اطلاع مردم خواهد رسید.

داریوش مهرجویی

همسر داریوش مهرجویی با چاقو حمله کرد

چندی پیش وحیدا محمدی فر نویسنده سرشناس در اینستاگرام شخصی خود در تشریح این حادثه هولناک اعلام کرد که فردی او را با چاقو تهدید کرده و نوشته بود: همسر داریوش مهرجویی پیشکسوت هنر این دیار، تهدید با چاقو توسط یک غریبه؟

همسر داریوش مهرجویی با اشاره به اینکه آنها اخیرا سرقت شده اند، تاکید کرد: اخیرا دو قنطورس با نام و عکس بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آنها سرقت شده است که سرقت و غیرقانونی است.

نوشته وحیده محمدی فر را ببینید:

4DADA931-A901-423D-B648-E5ABF41F856C-626x1024

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا