اخبار روز

ترامپ با کلاهبرداری 100 میلیون دلار بدست آورد!/جزئیات

 

ساعاتی پیش دونالد ترامپ برای دومین روز در محاکمه کلاهبرداری 250 میلیون دلاری علیه او و همکارانش حاضر شد.

رویترز نوشت: دونالد بندر، دادستان و حسابدار سابق شرکت دونالد ترامپ، در آغاز محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در نیویورک مدعی شد که ترامپ با دروغ گفتن در مورد ثروت خود حدود 100 میلیون دلار به دست آورده است.

سپتامبر گذشته، لتیسیا جیمز از دونالد ترامپ و سازمان ترامپ شکایت کرد و گفت که یک دهه در مورد ثروت خود دروغ گفته است. پس از آن، قاضی آرتور انگورون اعلام کرد که متوجه شده است که ستاره سابق تلویزیون ارزش دارایی های خود را بین 2.23 تا 3.6 میلیارد دلار بیش از حد اعلام کرده است تا شرایط مطلوبی را برای وام های بانکی، بیمه و سایر منابع مالی تضمین کند.

بر اساس این اطلاعیه، عمارت مجلل ترامپ در مارالاگو در فلوریدا، پنت هاوس برج ترامپ، چندین زمین گلف و ساختمان های اداری از جمله دارایی هایی بودند که وی با ارزش ترین آنها توصیف کرد.
ترامپ و دیگر متهمان این پرونده ارتکاب جرم را انکار می کنند. محاکمه ای که امروز آغاز شد، شش ادعای باقی مانده از شکایت جیمز را حل خواهد کرد و دادستان کل به دنبال جریمه 250 میلیون دلاری و ممنوعیت تجارت ترامپ در ایالت خود است.

ترامپ امروز در دومین جلسه این دادگاه درباره ادعای لتیسیا جیمز گفت: اعداد و ارقام وی ساختگی است. او یک متقلب است. این پرونده باید بسته شود.

وی همچنین اظهار داشت که “اطلاعات بسیار نادرست، گمراه کننده و تحریف شده” در اختیار قاضی پرونده قرار گرفته است.

ترامپ پیش‌تر در شبکه اجتماعی خود عنوان کرده بود که فرمان اجرایی که از آن برای پیگیری این پرونده استفاده می‌شود «بسیار ناعادلانه» بوده و به یک دادستان که به شکل سیاسی انتخاب شده اجازه می‌دهد تا قاضی که ممکن است او نیز به شکل سیاسی انتخاب شده باشد و حتی با دادستان دوست باشد را به « از میان برداشتن یک رقیب سیاسی» متقاعد کند.

دادگاه رسیدگی به این اتهامات ترامپ با ریاست قاضی آرتور انگورون و بدون حضور هیئت منصفه برگزار خواهد شد. این بدین معناست که سرنوشت ترامپ و تجارت پرسودش در دستان قاضی انگورون است؛ شخصی که ترامپ در ماه‌های گذشته جدل‌های لفظی زیادی با او داشته است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا