اخبار روز سینما

دابسمش جنجالی آیسان در روز عروسی بعد مدت ها لو رفت! / عشوه‌های آیسان برای محمدرضا گلزار! + فیلم

محمد رضا گلزار سوپر استار ایرانی است که در چند وقت اخیر با خبر ازدواجش حسابی سر و صدا به پا کرده است. در ادامه دابیمشی که همسر محمدرضا گلزار در روز عروسی از خود منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

دابسمش همسر محمدرضا گلزار که در ادامه مشاهده می کنید در روز عروسی او منتشر شد. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است. و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

معصومه آقاخانی معروف به آیسان در سال ۱۳۷۶ در زنجان به دنیا آمد. با این حال او سال هاست که با خانواده اش در تهران زندگی می کند. بعد از گذراندن دوره پیش دانشگاهی آیسان به تهران نقل مکان کردند و البته از سال 1398 در دبی زندگی می کنند. این بازیگر، دختر یک تاجر سرشناس است و در سال 1398 با محمدرضا گلزار آشنا شد.

آیسان یک برادر دارد و در کل زندگی خوبی دارند. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از همسر محمدرضا گلزار منتشر نشده است. در صورت انتشار اطلاعات معتبر و تایید شده توسط ایشان، این مقاله به روز خواهد شد. اما بیایید با همسر آیسان آقای گلزار آشنا شویم و حقایقی را در مورد همسر این بازیگر به شما بگوییم.

آیسان آقاخانی

در ابتدا خبر ازدواج محمدرضا گلزار نه از سوی او تایید و نه تکذیب شد اما در روزهای بعد عکس هایی از او در لباس دامادی منتشر کرد که به نظر تایید غیرمستقیم ازدواج او بود. همان روز دفتر ازدواج مورد نظر با انتشار استوری در اینستاگرام این شایعات را تایید کرد و به دنبال آن عکسی از گلزار در همان روز منتشر کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا