اخبار روز سینما

خوش گذرانی بازیگر زن ایرانی و همسرش در ترکیه / عکسی که نباید لو می رفت! + عکس

عکس جدید نیلوفر پارسا و همسرش را در ترکیه ببینید. من زود میرسم دی او در ماه 1398 ازدواج خود را به رسانه ها اعلام کرد و سپس مشخص شد که با محمدمهدی حسینی (بازیگر) ازدواج کرده و این ازدواج عالی و سودمند است.

خوشگذرانی بازیگر زن ایرانی و همسرش در ترکیه

خوش گذرانی بازیگر زن ایرانی و همسرش در ترکیه / عکسی که نباید لو می رفت! + عکس

بیوگرافی نیلوفر پارسا.

نیلوفر پارسا در 27 به دنیا آمد فروردین 1370 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل شد، تئاتر را شروع کرد و با نقش بیتا در سریال “آوای باران” به شهرت رسید و اکنون در موسیقی نیز فعالیت می کند.

ورود نیلوفر پارسا به دنیای بازیگری

من از کودکی مجذوب بازیگری بودم که شاید بخشی از آن به خاطر یکی از دوستان پدرم باشد که بازیگری مستعد و از نظر اخلاقی متدین بود. هیچ وقت فراموش نمی کنم در ۷ سالگی برای اولین بار به خانواده ام گفتم که می خواهم بازیگر شوم، انگار از همان ابتدا تصمیم گرفته بودم وارد این عرصه شوم. به نظر من یک بازیگر موفق باید به روز باشد، مدام تمرین کند و تقویت کند و مراقب صدایش باشد، چه از نظر دانش و چه از نظر تکنیک. شما باید آنقدر باهوش باشید که بتوانید همه نقش های مختلف را همزمان بازی کنید.

ازدواج خوبه؟

گفت: ازدواج خوب عالی است، برای هرکسی می تواند سخت و شیرین باشد، به نظر من برای هنرمندان می تواند بسیار مفید باشد. هنرمندان هم مردم هستند و فرقی نمی کند، همه ما از خانواده و ازدواج به دنیا آمده ایم و همین کار را ادامه دهیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا