اخبار روز سینما

شرکت خودرویی ترایمف پس از 40 سال بازگشت!/عکس

هدلایت‌های  ترایمف جدید میزبان عدد 2 و 5 هستند که این لوگوی 25 اشاره به بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی Makkina دارد و بسیار خلاقانه و البته نورانی این مناسبت را یادآوری می کنند.

به گزارش پی ام آپ، شرکت ترایمف موتور گروهی است که فعالیت خود را از سال 1885 در انگلستان آغاز کرد و در نهایت در سال 1984 اعلام انحلال کرد. Triumph حدود 40 سال است که هیچ خودرویی تولید نکرده است اما در روزهای اخیر اخبار جالبی مبنی بر بازگشت Triumph منتشر شده است. با یک ماشین TR25 در رسانه ها منتشر شده است.

این خودرو مفهومی از مرکز طراحی خودرو است. دستگاه به انگلستان معرفی شده و ادای احترامی است 1953 Triumph TR2 MCV575.

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، هر دو خودرو در طراحی و اساسا مدل بسیار مشترک هستند. دستگاه را باید نسخه مدرن چراغ های جلو Triumph 1953 در نظر گرفت ترایمف شماره هاست جدید 2 و 5 است که بیست و پنجمین لوگوی بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی است. دستگاه یادآوری این مناسبت بسیار خلاقانه و البته روشن است.

خودرویی که پس از 40 سال بازگشت! (+عکس)

خودرویی که پس از 40 سال بازگشت! (+عکس)

در قسمت عقب از چراغ های تیغه ای عمودی استفاده شده که در نوع خود منحصر به فرد و خلاقانه است.

کابین تک سرنشین سبک کلاس رودستر، نمایشگر عددی بسیار متفاوت در قسمت اطلاعات کیلومتر، فرمان، صندلی ارگونومیک اسپرت و بسیاری جزئیات دیگر که ارزش کار طراحی را نشان می دهد، دست به دست هم داده اند تا یک برد بی نظیر را رقم بزنند.

مفهومی ترایمف بر اساس پلتفرم I3S بی ام و توسعه یافته و باید گفت که این شرکت آلمانی در طراحی موتورها و بسیاری از قطعات به طور رسمی با خانه طراحی Makkina همکاری داشته است.

I3S از یک موتور الکتریکی 181 اسب بخاری استفاده می کند که گشتاوری معادل 270 نیوتن متر دارد. اطلاعات مربوط به تست های بی ام و روی I3S نشان می دهد که این خودرو در مدت زمان 6.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. برد 246 کیلومتری نیز ذکر شده است.

من باید بگویم؛ تولید بی ام و i3 قرار است در سال 2022 تکمیل شود. یکی از اولین خودروهای الکتریکی تولید انبوه جهان، این خودرو در طول 9 سال حضور در خط تولید، 250000 دستگاه فروخت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا