اخبار روز

تازه‌ترین خودروهای شگفت‌انگیز در مرحله سوم سامانه یکپارچه!/ جزئیات

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو اظهار کرد: “سامانه یکپارچه در ماه شهریور امسال حتماً برای دسته‌ای از متقاضیان خرید خودرو که در دوره دوم عرضه هنوز خودرو به آنها تعلق نگرفته، باز خواهد شد. در این مرحله، متقاضیان قادر خواهند بود از بین خودروهایی که عرضه می‌شوند، انتخاب کنند.” 

به گزارش پی ام آپ، مهدی تقدسی درباره تعیین سرنوشت متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه، که در مرحله دوم هنوز خودرویی به آنها تعلق نگرفته است، اظهار داشت: “سامانه یکپارچه در ماه شهریور امسال حتماً برای دسته‌ای از متقاضیان خرید خودرو که در دوره دوم عرضه هنوز خودرو به آنها تعلق نگرفته، باز خواهد شد. در این مرحله، متقاضیان قادر خواهند بود از بین خودروهای عرضه شده، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نوبت تحویل آن قرار بگیرند. البته همچنان زمان و جزئیات برگزاری این مرحله مشخص نیست.”

همچنین مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو افزود: “در دوره دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه، 97 درصد از متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده بودند، مطابق با نوبت‌بندی تعیین شده خودرو به آنها تعلق گرفت، اما 3 درصد دیگر از متقاضیان هنوز در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفته‌اند.”

به گفته وی، آن 3 درصدی که با عدم تعیین تکلیف مواجه شدند، خودروی خود را از بین خودروهای پرتقاضا انتخاب کردند و از آنجایی که تعداد درخواست ها مطابق با ظرفیت خودروساز نبود، در نوبت تحویل قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه هنوز نوع خودرو و شرکت های عرضه کننده خودرو در طرح جایگزین برای اجرا در شهریور ماه نامشخص است، تصریح کرد: این طرح بر اساس ظرفیت جذب نشده خودروسازان و حتی ارائه محصولات جدید اجرا می شود. در این طرح گنجانده خواهد شد.

طبق گفته تقدسی، از آنجا که 3 درصد اشاره شده قبلاً مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم را پشت سر گذاشته و همچنین مبلغ 100 میلیون تومان را در بانک بلوکه کرده بودند، با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در “طرح جایگزین شهریورماه”، فرصتی دوباره برای انتخاب خودرو به آنها اعطا می‌شود، بدون نیاز به مسدود کردن مبلغ دیگری در بانک. 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا