اخبار روز سینما

خواهر پژمان جمشیدی عقاب شد!

پژمان جمشیدی از معدود چهره هایی است که هم در فوتبال و هم در سینمای ایران موفق بوده است. پژمان جمشیدی به عنوان یکی از بازیکنان خاطره انگیز تیم فوتبال پرسپولیس شناخته می شود. پژمان جمشیدی پس از خداحافظی از فوتبال با بازی در سریال پژمان وارد عرصه بازیگری شد. پژمان جمشیدی و سام درخشانی یکی از محبوب ترین زوج های سینمایی را تشکیل داده اند. اخبار مهم اخیر پژمان جمشیدی در گفت و گو با عادل فردوسی پور این موضوع تعمیم داده شده است.

پژمان جمشیدی بازیگر سرشناس سینما شب گذشته برای بازی در فیلم الافزار موفق شد جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد را دریافت کند.

پژمان جمشیدی پس از خداحافظی از فوتبال با سریال پژمان دیده شد و سپس در شرایطی وارد سینما شد که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت اما حالا چندین جایزه سینمایی را یکی پس از دیگری کسب می کند.

مامک خواهر پژمان جمشیدی در واکنش به این اتفاق ویدئویی را منتشر کرد و از برادرش برای دریافت جایزه تقدیر کرد.

لحظه جایزه پژمان جمشیدی را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید:

بهترین خبر پژمان جمشیدی از ازدواجش

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان به زودی ازدواج می کند.

به گزارش اطلاعات ورزشی، پژمان جمشیدی اخیرا به یکی از مصاحبه های عادل فردوسی پور دعوت شده بود. ستاره سابق باشگاه پرسپولیس در این گفت و گو خاطرات خوشی از دوران حضورش در پرسپولیس و تیم ملی را تعریف کرد.

جمشیدی در بخشی از گفتگوی خود با فردوسی پور از زندگی شخصی خود صحبت کرد. بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان از روزهای پرمشغله خود چندان راضی نبود و این اتفاق او را از تحقق بخشی از آرزوهایش مانند ازدواج و بچه دار شدن باز می داشت.

ملی پوش سابق ایران که اکنون 45 سال سن دارد در این مصاحبه برای اولین بار اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.

اخبار متعددی مبنی بر ازدواج پژمان جمشیدی با بازیگران زن معروف در فضای مجازی و رسانه های مختلف منتشر شده که هیچ کدام صحت ندارد.

پژمان جمشیدی چندی پیش در برنامه فردوسی پور از ازدواجش خبر داد و هنوز مشخص نیست با چه کسی ازدواج خواهد کرد. از این رو تمامی اخبار در مورد لو رفتن نام همسر پژمان جمشیدی شایعه است.

زن جوان پژمان جمشیدی کیست؟ ازدواج با پژمان جمشیدی جوان پژمان جمشیدیخواهر پژمان جمشیدی عقاب شد!

سانسور عجیب عادل فردوسی پور در سریال پژمان جمشیدی

عادل فردوسی پور از پخش سریال «پژمان» از شبکه تماشا ممنوع شد. این سریال توسط سروش صحت و با حضور پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی در ژانر طنز ساخته شد که با استقبال زیادی روبرو شد.

این سریال در سال 1392 از شبکه سه پخش شد و با چهره های سرشناس فوتبال از علی پروین و حمید درخشان گرفته تا فرهاد مجیدی و عادل فردوسی پور شوخی کرد. حالا صدا و سیما که بازپخش سریال های قدیمی را در دستور کار چند شبکه دارد، گفت وگوی جمشیدی و سام درخشانی با محوریت مجری سابق برنامه نود را در جدیدترین نسخه سریال «پژمان» سانسور کرده است.

این در حالی است که در زمان پخش «پژمان»، عادل فردوسی پور همچنان گزارشگر سیما و مجری برنامه نود بود و پس از 6 سال رفت.

سانسور عجیب عادل فردوسی پور در سریال پژمان جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی عقاب شد!

پایان زوج طلایی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی درباره کارهای مشترکش با سام درخشانی گفت: «خوب بد جلف» برندی شناخته شده در سینمای ایران است. سری دوم این فیلم را ناتمام گذاشتیم و سینما تعطیل شد. پیمان قاسم خانی خیلی مشتاق این داستان بود تا فیلم کامل شود. وی با بیان اینکه نباید مردم را با یک فیلم ناتمام رها کرد، گفت: به همین دلیل ساخت سریال گربه خوب بد 3 مطرح شد که در 12 قسمت تصویربرداری شد.

و افزود: اولین بار است که این عبارت را می گویم; شاید این یکی از آخرین کارهای من و سام درخشانی باشد زیرا با توجه به اینکه هر کدام از ما مشکلات خودمان را داریم و همچنین شرایط کرونا که همه چیز را پیچیده کرده است، شاید من و سام برای مدت طولانی فرصت بازی در کنار هم را نداشته باشیم. زمان. “خیلی وقت است و سریال Good Bad Kitty آخرین است. من و سام حداقل برای چند سال آینده. اما خوب، من همیشه خاطرات خوبی با سام دارم. ما با هم خیلی راحت هستیم. من او را خیلی دوست دارم، او است. مثل یک برادر بزرگتر برای من

جمشیدی ادامه داد: در برند خوب بد جلف، از آنجایی که من و سام، محسن چگینی، پیمان و مهراب قاسم خانی با هم دوستان بسیار خوبی بودیم و عمدتاً برادرانه و دوستانه کار می‌کردیم، دوستان خوبی برای هم هستیم و همین امر باعث شد مشکلاتی از کار کن بیا زندگی کنیم

پژمان جمشیدی و سام درخشانی به پشت خط رسیده اند؟خواهر پژمان جمشیدی عقاب شد!

پژمان جمشیدی پردرآمدترین بازیگر ایران است

پژمان جمشیدی اکنون عنوان پردرآمدترین بازیگر سینمای ایران را به خود اختصاص داده است. این فوتبالیست سرشناس بازیگری را از چند سال پیش با سریال «پژمان» آغاز کرد.

به حضور نام پژمان جمشیدی در فهرست سالانه پردرآمدترین فیلم ها عادت کرده ایم. این فوتبالیست سابق چند سالی است که در لیست پرفروش ترین فیلم های کمدی سال قرار دارد.

جمشیدی در سال ۱۳۸۸ پنج فیلم «دنیا با من می رقصد!»، «تگزاس ۲»، «ایده اصلی»، «هزارتو» و «ما همه با هم هستیم» داشت که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون فروش داشت. توماس . .

پژمان جمشیدی در سال 2019 حداقل دو فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش مخفی» و «دینامیت» خواهد داشت و اگر «تگزاس 3» تولید شود، مطمئنا راه آسانی برای حضور در فهرست فیلم ها خواهد داشت. ستاره هایی که دوباره پول در می آورند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا