اخبار روز سینمافیلم و سریال

ماجرای خواستگاری خواننده لس آنجلسی از لیلا اوتادی!/جزئیات

چندی پیش لیلا اوتادی به عنوان مجری برنامه چیدمانه قرار گرفت که در این برنامه با ترفندهای مختلف این مجری را به چالش می کشند که در ادامه مطلب می توانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

به گزارش ورنداز:

چندی پیش لیلا اوتادی به عنوان مجری چیدمانه برنامه قرار گرفت که در این برنامه با ترفندهای مختلف این مجری را به چالش می کشند که در ادامه مطلب می توانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

لیلا اوتادی بازیگر 40 ساله سینما در طول فعالیت های خود همواره مورد توجه و دارای حواشی مختلفی بوده است. از شایعات ازدواج و عکس های مختلف گرفته تا دعواهای مربوط به دستمزد و حتی شعرخوانی این بازیگر، بخشی از حواشی اطرافش بوده است.

لیلا اوتادی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و تعداد زیادی از مردم صفحه او را دنبال می کنند. او در دنیای مد به دلیل پوشش خوب و استایل جذابش شناخته شده است.

همچنین لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه به همراه مجتبی شفیعی در قسمت هایی که با وی روبه رو شد حضور یافت و این قسمت ها برای بینندگان بسیار جذاب بود. به تازگی در یکی از قسمت های این برنامه، لیلا اوتادی با تغییر نگرش و رفتار خود نسبت به مجتبی شفیعی که خواستگار است ظاهر می شود.

در مجموع لیلا اوتادی با آثار مختلف خود در دنیای سینما و تلویزیون همچنان مورد توجه مردم و جامعه هنری قرار دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا