اخبار روز سینما

خلاصه سریال The Witcher + فصل 4 زمان پخش و دانلود فصل سوم

برای کار خلاصه ای از سریال ویچر و فصل 3 Witcher را به صورت رایگان دانلود کنید. با بودن فصل 3 سریال The Witcher عنوان فرعی کانال تلگرام شکل دانلود.

سریال Witcher یکی از سریال های محبوب است نتفلیکس کارگردان است. Lauren Schmidt Hiserich کارگردان این مجموعه درام فانتزی است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. این رمان اثری از نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی است.

داستان سریال ویچر با تبدیل شدن ینفر به یک جادوگر آغاز می شود. او در ابتدای قسمت دوم سریال به طور تصادفی وارد مکانی نامعلوم می شود و همین اتفاق باعث می شود محل زندگی او فاش شود. وقتی ینفر به خانه برمی گردد، سر تیسایا دو وریس پیدا می شود.

تزیا دی وریس ینفر را به قیمت چهار مارک (واحد پول دنیای ویچر) از ناپدری اش می خرد تا او را به مدرسه جادوگری آرتوسا ببرد و به او آموزش دهد. برای کار خلاصه داستان فصل 3 سریال ویچر در نوشتار نقد و بررسی سریال Witcher با ما همراه باشید. نقد و بررسی فصل 3 سریال The Witcherلینک پیوست را بخوانید (کلیک کنید).

تاریخ انتشار قسمت اول فصل 3 The Witcher + تعداد قسمت

تاریخ انتشار قسمت دوم The Witcher فصل 3 + تعداد قسمت

خلاصه ای از سریال ویچر

دانلود تمامی قسمت های فصل سوم سریال The Witcher

داستان و بازیگران سریال The Witcher خلاصه داستان سریال The Witcher

خلاصه داستان فصل 3 سریال ویچر به شرح زیر است:

در حالی که پادشاهان، جادوگران و هیولاهای قاره برای دستگیری او به رقابت می پردازند، گرالت سیری را از سینترا پنهان می کند و مصمم است از خانواده تازه به هم پیوسته خود در برابر کسانی که او را تهدید به نابودی می کنند محافظت کند.


ینفر علیرغم ناتوانی در شروع کار، در نهایت موفق به تسلط بر آموزش می شود. اما او باید بهای سنگینی برای آن بپردازد. زیرا در دنیای ویچر، تعادل حرف اول را می زند و برای به دست آوردن چیزی باید چیزی را قربانی کنید.

بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مانند The Witcher

در این شرایط، ینفر تولد دوباره و زیبایی را قربانی می کند تا مادر آینده شود. او پس از تولد دوباره، شجاعانه با شورای جادوگران مخالفت می کند و از رفتن به سرزمین نیلفگارد و تبدیل شدن به پادشاه جادوگر آن سرباز می زند. در ادامه داستان فصل اول سریال ویچر با ما همراه باشید.

ینفر زادگاهش عدن را انتخاب می کند و فرینگیلا جای او را در دربار پادشاه نیلفگارد می گیرد. این تصمیم شروعی برای اتفاقات سرنوشت ساز در ادامه داستان می شود.

خلاصه ای از سریال ویچر
داستان و بازیگران سریال The Witcher خلاصه داستان سریال The Witcher

قبل از اینکه به داستان تبدیل شدن گرالت به کشتار بلاویکن بپردازیم، بد نیست نگاهی به فصل آخر و گذشته گرالت بیندازیم. در این قسمت شاهد فلش بک های کوتاه دوران کودکی گرالت هستیم. در آن، مادرش، ویسنا، گرالت را به کائر مورهن می برد. بنابراین، با آموزش Vezmir، او می تواند به یک ویچر قدرتمند تبدیل شود.

البته در قسمت آخر خبری از وجود Vezmir نیست و برای دیدن او باید تا فصل دوم صبر کنیم. در ادامه داستان فصل اول سریال ویچر به قسمت اول سریال می رسیم که گرالت پس از شکار هیولا برای گرفتن دستمزد به بلاویکن می رود. با این حال، دختری او را به استرگبور می برد و از گرالت می خواهد که رفنی را برای خودش بکشد.

اگرچه گرالت با این ملاقات مخالف است، اما در نهایت مجبور می شود با رنفری مبارزه کند و او و افرادش را بکشد. قبل از مرگ رنفری، او به گرالت می گوید که سرنوشت گرالت به دختری گره خورده است که در جنگل سرگردان است.

سپس می بینیم که نقشه استرگبور برای فریب گرالت آشکار می شود و مردم با سنگ و نفرین از گرالت استقبال می کنند. گرگ سفید بعداً با جاسکیر ملاقات می کند و به گرالت لقب قصاب بلاویکن را می دهد.

خلاصه ای از سریال ویچر
خلاصه داستان فصل 3 سریال ویچر

در قسمت چهارم سریال ویچر شاهد مراسم عروسی شاهزاده خانم سینترا بودیم که منجر به اوج گیری این فصل شد و حضور گرالت در آنجا برای محافظت از یسکر. در جریان خواستگاری دختر ملکه توسط خواستگاران مختلف، ناگهان شوالیه ای به نام دانی وارد مراسم شد و با عبور از نگهبانان، در برابر ملکه زانو زد و دخترش را به او تقدیم کرد.

او ادعا می کند که در گذشته جان پادشاه را نجات داده است و طبق قانون غافلگیرانه، او حق دارد با شاهزاده ازدواج کند. این قانون یکی از قدیمی ترین آیین های دنیای ویچر است. بر این اساس، اگر کسی از مرگ حتمی نجات یابد، منجی ممکن است یکی از اموال نجات یافته (از جمله فرزند او) را به ارث ببرد.

وقتی دانی کلاهش را برمی دارد، متوجه می شویم که او تحت طلسم است. این باعث عصبانیت ملکه می شود و او به شوالیه های خود دستور می دهد تا دانی را بکشند. با دخالت گرالت و سایر حاضران در مراسم، درگیری شدیدی رخ می دهد که در نتیجه ملکه ازدواج دونی با دخترش را تایید می کند.

گرالت در این مبارزه جان دونی را نجات می دهد و از گرالت می خواهد که طبق قانون شگفتی ها از او درخواست کند. گرالت از او مقداری از دارایی‌اش را می‌خواهد که نمی‌دانست دارد. مدت کوتاهی پس از این درخواست، متوجه می شویم که شاهزاده خانم باردار است و کودکی که طبق قانون غافلگیری به دنیا می آید متعلق به گرالت است و می تواند هر لحظه از او مراقبت کند.

خلاصه ای از سریال ویچر
نقد و بررسی سریال ویچر خلاصه داستان سریال ویچر

در پایان داستان فصل اول سریال ویچر به سرزمین سینترا و سفر گرالت برای یافتن سیری می رسیم. ملکه کالانته به جای سیری به گرالت دختر دیگری می دهد، اما گرالت متوجه ترفند ملکه می شود و در راه استیفای حقوق خود زندانی می شود. در ادامه داستان فصل اول سریال ویچر با ما همراه باشید.

مدت کوتاهی پس از این رویداد، خبر حمله نیلفگارد به سینترا توسط ملکه به گوش می رسد. ارتش سینترا در نبرد تسلیم می شود زیرا بیشتر افراد خود را در طوفان دریایی از دست می دهد.

پس از عقب نشینی ملکه به قصر، متوجه می شود که گرالت فرار کرده است و از سیری می خواهد که او را پیدا کند. سیری پس از فرار از سینترا با خطرات مختلفی روبرو می شود، اما در نهایت زنی او را نجات می دهد و به او پناه می دهد. در همین حال، ارتش نیلفگارد به حرکت خود به سمت شمال ادامه می دهد و با جادوگران آرتوزا در سودن می جنگد.

درگیری شدیدی بین دو جبهه در می گیرد و ینفر در آخرین لحظه از سقوط سودن جلوگیری می کند و ناپدید می شود و تمام قدرت خود را رها می کند. پس از این، گرالت و سیری برای اولین بار در جنگل با هم ملاقات می کنند و به این ترتیب فصل اول سریال The Witcher با مناظر زیبای گرگ سفید و توله شیر سینترا به پایان می رسد.

دانلود فصل سوم سریال Witcher

خلاصه ای از سریال ویچر
نقد و بررسی سریال ویچر خلاصه داستان سریال ویچر

دانلود فصل سوم سریال ویچر – قسمت اول

دانلود فصل سوم سریال The Witcher – Part II

خلاصه داستان و بازیگران سریال The Witcher

خلاصه فصل اول The Witcher ، نقد و بررسی فصل اول The Witcher ، خلاصه سریال The Witcher و بازیگران آن
خلاصه ای از سریال ویچر
  • نوع: فانتزی تاریک، درام، اکشن
  • سازنده: لورن اشمیت هیسریک
  • بر اساس: ویچر اثر آندری ساپکوفسکی
  • نویسنده: Lauren Schmidt Hiserich، داستان فصل اول سریال Witcher
  • مدیر: آلیک ساخاروف، شارلوت برندستروم
  • بازیگران: هنری کویل، آنیا چالاترا، فریا آلن، میانا بورینگ، جودی می، آنا شفر
  • آهنگسازان: سونیا بیلوسووا، گیونا اوستینلی
  • تولید – محصول: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • تعداد قسمت ها: 3
  • تعداد قسمت ها: ۸

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا