اخبار روز سینما

خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر ​​فصل دوم

به تازگی خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر ​​فصل دوم در رسانه های مجازی فارسی لو رفته است و به اصطلاح ای سریال را برای استفاده از افراد اسل .

سریال پوست به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی جواد در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی است که بازیگرانی مانند سریال شهاب حسینی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، پانته آ بهرام به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان سریال پوست شیر ​​فصل 1 و 2 + [از قسمت 1 تا 16]

خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر ​​فصل دوم

  • داستان آخرین قسمت سریال محبوب پوست شیر ​​فصل دوم
داستان آخرین قسمت سریال محبوب پوست شیر ​​فصل دوم

گویا دو پیشبینی برای قسمت آخر وجود دارد. اول اینکه کار ناپدری ساحل و پسر کافی شاپ دارو دوست دختر سابق صدرا است. تو قسمت یک سکانس ناپدری ساحل به صورت مدام میکشد و یه لحظه دوربین روی کفش های او زوم که کفش هایش خاکی بوده و مدام میلرزد انگار که از یک صحنه هولناک بیرون اومده اومده بود. تو قسمت هم اگر دست‌ها و تیپ پسر کافی شاپ رو ببینید همان دستای پسری بوده که ساحل در اسارت خود گرفته است. اتفاقا در قسمت یک چند بار دوربین زوم بر رو دستان این پسره می‌شود.

پیشبینی دوم این است که صدرا در شمال لحظه به لحظه نعیم و دخترش را تعقیب نکرد؟ پس اتفاقات و بیهوشی نعیم و دزدیدن ساحل را دیده؟ پس امکان دارد کار خودش باشد. او سه مورد نظر خودش را انتخاب کرد و پول دادن به آن فیلم تجاوز ساخت اینکار را انجام داد تا ساحل پیش ناپدریش در خارج از نرود و او را از دستش ندهد دهد ؛ ؛ ؛ زیرا ساحل دیده صدرا را با دختر دیگری دیده بود. البته صدرا هم دارد و سه نفر دیدار رودرو، صدرا را چون فقط به تلفنی آنها دستور می‌داد و به آن‌ها پول پول می‌دهند.

داستان آخرین قسمت سریال محبوب پوست شیر ​​فصل دوم

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/خلاصه-داستان-قسمت-اخر-سریال-پوست-شیر/
  • خلاصه سریال پوست شیر فصل دوم

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا