اخبار ورزشی

خط قرمز کشیدن یحیی گل محمدی بر روی سیامک نعمتی و کمال کامیابی / مشخص شدن وضعیت نقل و انتقالات پرسپلیس!

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته تیم تهرانی را صاحب عنوان قهرمانی سه گانه کرده بود، لیست بازیکنان فصل آینده خود را اصلاح کرد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلات به مدیریت باشگاه اعلام کرد که تمایل به تقویت این تیم دارد و لیست خرید بازیکنان پرسپلیس را تغییر داد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار جذب بازیکنان جدید شد.

انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.

یحیی گل محمدی پس از کش و قوس های فراوان تصمیم به ادامه همکاری با پرسپولیس گرفت تا پس از کسب عنوان قهرمانی سه گانه فصل گذشته با این باشگاه، برنامه های خود را برای فصل پیش رو نیز ارائه کند.

لیست جدید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مورد استقبال رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

کاپیتان دوم پرسپولیس در لیست ذخیره یحیی

بازیکن سابق پرسپولیس در لیست ذخیره سرمربی برای ماندن در این تیم قرار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قصد دارد قرارداد بازیکنان خود را تمدید کند که چند بازیکن باتجربه این تیم جایی در لیست فصل پیش رو یحیی گل محمدی ندارند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در دیدار با رضا درویش اعلام کرده است که لیست اولیه خود را بر اساس بازیکنانی که امضا کرده اند تنظیم می کند اما تمایلی به ادامه همکاری با بازیکنانی چون شیخ دیاباته، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا ندارد.

گل محمدی قلم قرمز نهایی خود را روی نعمتی کشیده است و این بازیکن در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان است. همچنین یحیی منتظر خرید بازیکن در خط میانی است تا کامیابی نیا را در لیست مازاد قرار دهد. اگر او بتواند گزینه ای مانند سعید عزت الهی یا رضا اسدی را جذب کند، شکی نیست که کامیابی نیا از جمع سرخپوشان خواهد رفت. گل محمدی تصمیم دارد روی حضور سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در خط هافبک انرژی بگذارد و لیست هافبک های خود را با بازیکنان جوان تر ببندد.

باید دید روزهای نقل و انتقالاتی پیش روی پرسپولیس چه تاثیری بر آینده بازیکنان باتجربه این تیم خواهد داشت.

مشکل جدید یحیی گل محمدی

انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.

یحیی گل محمدی پس از کش و قوس های فراوان تصمیم به ادامه همکاری با پرسپولیس گرفت تا پس از کسب عنوان قهرمانی سه گانه فصل گذشته با این باشگاه، برنامه های خود را برای فصل پیش رو نیز ارائه کند.

گل محمدی در اولین اقدام از درویش مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد بازیکنان فصل گذشته را تمدید کند. به همین ترتیب او نام سه بازیکن را در خطوط مختلف زمینی که اعلام کرد رسم کرد.

همچنین سرمربی پرسپولیس برای برگزاری برنامه های آمادگی جسمانی پیش فصل، اردوی 10 روزه پرسپولیس در ترکیه را از 20 تیرماه آغاز خواهد کرد.

مطالبات گل محمدی باشگاه پرسپولیس در حالی مطرح شده است که باشگاه هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید صادقی و امید عالیشاه انجام نداده است.

این در حالی است که به جز بیرانوند که در اردوی تیم ایران حضور دارد، بقیه بازیکنان در حال استراحت هستند و مشکلی برای نشستن بر سر میز مذاکره ندارند.

از سوی دیگر سه بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی هنوز برای امضای قرارداد به توافق نهایی نرسیده اند تا قهرمان فصل گذشته فوتبال باشگاهی ایران با مسائلی از این دست روبرو بشود.

مدیرعامل پرسپولیس برای تحقق خواسته های گل محمدی چاره ای جز تلاش بیشتر ندارد. گل محمدی تنها یک روز پس از ارائه لیست خرید خود از عدم تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته ابراز ناراحتی کرد تا نشان دهد برای اجرای خواسته های فنی خود نیاز مبرمی به حضور این بازیکنان دارد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که نگران نبود یحیی برای ادامه کارشان بودند حالا باید با ماندن او به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند تا آرزوی بزرگ قهرمانی این تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برآورده شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا