اخبار روز سینما

خریدهای برند آناشید حسینی برای پسرش!/عکس

آناشید حسینی با انتشار یک عکس از برند باربری از خرید لباس برای فرزندش خبر داد.

به نقل از شمانیوز، آناشید حسینی با انتشار عکسی از برند باربری از خرید لباس برای پسرش خبر داد. آناشید حسینی طراح مد ایرانی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز و از دو سالگی ساکن تهران بوده است. آناشید حسینی در رشته معماری فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت مد از دانشگاه بین المللی هنر مد پاریس دریافت کرد.

دکتر امین رضا چلبیانلو، جراح، دندانپزشک، تهیه کننده سینما و رسانه، متولد 20 مرداد وی در سال 1362 اهل شهر تبریز است و تحصیلات خود را در تهران آغاز و وارد دبیرستان البرز تهران شد. تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا ادامه داد. به انگلستان و کانادا رفت و پس از گذراندن دوره های تخصصی و تکمیلی به ایران بازگشت و به تجارت پرداخت.

وی همچنین دارای بورسیه تحصیلی و فوق لیسانس جراحی ایمپلنت پیشرفته از آمریکا و عضویت در انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا و از چهره های رسانه ای و کارشناس مسائل پزشکی در ایران است.

وی تهیه کننده فیلم های آب، آتش، باد و زمین و فیلم چهار می و اولین پزشک تهیه کننده سینمای ایران است. وی همچنین مولف کتاب های تخصصی در زمینه دندانپزشکی بوده و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک خصوصی دندانپزشکی در تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی)، جراح دندانپزشک معروف، ایمپلنتولوژیست، تهیه کننده فیلم، کارگردان و موسس کلینیک دندانپزشکی، کارشناس رسانه و تلویزیون، برنده جایزه شخصی بهترین برند خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ شد. این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و برای سه ویزای اول از ایتالیا، بلژیک و سوئد که به وی اعطا شد، اعطا شد.

آناشید حسینی

خریدهای برند آناشید حسینی برای پسرش!/عکس

در حال حاضر آناشید حسینی به صورت حرفه ای در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت می کند و به تازگی نمایشگاه عروس خود را در کنار لاین کژوال افتتاح کرده است. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر به فردش به عنوان بهترین طراح لباس در این زمینه مطرح شده است.

برند ثبت شده ایشان هیبا می باشد که هم اکنون در فروشگاه بزرگ اتوپیا واقع در خیابان فرشته، آناشید حسینی در زمینه تولید و فروش لباس راحتی و لباس عروس فعالیت می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا