اخبار روز

خرید بلیط مترو و اتوبوس با اپلیکیشن شهرزاد!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از پی ام آپ، سازمان شهرداری فاوا اعلام کرده است که اپلیکیشن شهرزاد به منظور تسهیل در جمع آوری بلیت مترو و اتوبوس BRT ایجاد شده است. مهر امسال با این اپلیکیشن می توانید کارت خود را بارگذاری کنید، بلیط بخرید و وارد ایستگاه مترو و اتوبوس شوید.

برای تبدیل تلفن همراه به کارت ورود می توانید اپلیکیشن شهرزاد را از طریق اپ استورهای رسمی مانند بازار دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. برای نسخه ios می توانید از نسخه تحت وب استفاده کنید.

۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تراکنش روزانه

در حال حاضر بیش از یک میلیون و 700 هزار تراکنش در مترو انجام می شود و با استقرار ایستگاه های جدید این تراکنش به 2 میلیون مسافر روزانه خواهد رسید. «شهرزاد» می تواند کنترل بهتری در عملکرد حمل و نقل عمومی ایجاد کند و از تشکیل صف های طولانی برای جمع آوری بلیت مترو جلوگیری کند.

کارشناسان: نسخه اصلی شهرزاد را از منابع رسمی دانلود کنید

از آنجایی که تراکنش های مالی بر روی پلتفرم اپلیکیشن شهرزاد انجام می شود، کارشناسان توصیه می کنند برای اطمینان از امنیت گوشی و حساب بانکی خود، دانلود و نصب آن از طریق اپ استورهای رسمی موبایل مانند بازار ضروری است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا