اخبار روز سینما

خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر. داستانی که به انتها رسید

دیشب قسمت آخر سریال پوست شیر ​​خشک شد و در پی آن، خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیسان با شیر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

مهرداد صدیقیان در 30 بهمن 1367 به دنیا آمد. او فعالیت های سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. .

او با بازی آخرش در سریال پوست شیر ​​بسیار خوش درخشیده است حالا اما با تمام شدن ای سینا سیال تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیرخبر شده است.

خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر

داستانی که به انتها رسید

وداع مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر

مهرداد صدیقیان در طول سال‌ها فعالیتش در آثار نقش آفرینی کرده است. آثاری که او را خواسته یا ناخواسته در دل مخاطب جا کرده است. او با بازی در سریال پوست شیر ​​بیشتر از قبل به چشم مخاطب آمده است.

پسرک عاشقی که با تمام خانگی بودنش اما مثل یک شیر با تمام وجود پای عشقش می‌ایستد. شب گذشته قسمت آخر این سریال پخش و پایان آن اعلام شد.

مهرداد صدیقیان با انتشار پستی در اینستاگرامش با این سریال خداحافظی کرد. او با بیان اینکه خیلی چیزها ازت گرفتم صدرا و دلم برات تنگ میشه بچه خونگٌٌ پ یال را برای خود بست.

نقش صدرا در سریال پوس شیر نه تنها برای مهرداد صدیقیان آموزنده بود اما خیلی چای ن به مردم داشت. او چیزهایی است که مدت‌ها در جامعه فراموش شده است را به مردم یاد می‌کنند. او چجوری پای عشق ماندن را به همه ما یاد داد.

او به ما فهماند که گاهی جا برای جبران نیست پس از تک تک لحظاتی که در زندگی دارتٌ اس باهات گذشته را جبران کن و تا چیزی را از دست نداده‌ایم قدرش را بدانیم.

خداحافظی مهرداد صدیقیان با پوست شیر

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا