اخبار ورزشی

این چهار بازیکن بعد دربی از این تیم جدا خواهند شد!

به گزارش پی ام آپ، خبری تلخ برای هواداران پرسپولیس در راه است. با تصمیم یحیی گل محمدی، پرسپولیس احتمالا برای فصل آینده همکاری خود را با این ۴ بازیکن قطع خواهد کرد.

یحیی از آن دست مربیانی است که اگر بازیکنی نتواند در طول فصل خواسته هایش را برآورده کند، او را نیمکت نشین می کند و در پایان فصل از او جدا می شود.

در فصل گذشته بازیکنانی مانند سیامک نعمتی، کمال کانیابی نیا، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا به دلایل مختلف کمتر بازی کرده اند و به همین دلیل احتمال حذف آنها از پرسپولیس در تابستان بسیار زیاد است.

به خصوص که سهمیه بازیکنان بزرگسال به 19 نفر کاهش یافته و یحیی با وسواس بیشتری بازیکنان بزرگسال خود را انتخاب می کند. این در حالی است که از بین بازیکنان فوق فقط دیاباته در پایان فصل قراردادش به پایان می رسد و سایر بازیکنان باید برای جدایی از این باشگاه با این باشگاه به توافق برسند.

تلاش برای نجات ستاره ها

از بازیکنان قابل توجه پرسپولیس می توان به کسانی اشاره کرد که قراردادشان به زودی با این باشگاه به پایان می رسد.

میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی از جمله این بازیکنان هستند. این در حالی است که سرلک فصل گذشته می خواست به فوتبال اروپا برود اما با توجه به جام جهانی ترجیح داد یک فصل دیگر در قرمز بماند اما این احتمال وجود دارد که در تابستان لژیونر شود.

سعید صادقی فصل گذشته در کانون توجه تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور قرار داشت و در نهایت قرمزپوش شد. او زیر بار امضای قرارداد دو ساله نرفت و به نظر می رسد در تابستان به راحتی قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

عیسی آل کثیر که یک سال و نیم می خواست برای نیم فصل قرارداد ببندد و یحیی موافقت نکرد، حالا به روزهای خوب خود بازگشته است. او بدون شک با تمدید قرارداد شرایط بسیار سخت تری نسبت به نیم فصل برای باشگاه پرسپولیس رقم خواهد زد. فرشاد فرجی قطعا می داند که بازی مداوم در پرسپولیس سخت است اما قطعا یکی از مهره هایی است که یحیی می خواهد حفظ کند.

برنامه آماده سازی پیشنهادی سرمربی:

مربیان ایرانی پرسپولیس یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند و در این تیم خواهند ماند. دستیاران خارجی یحیی پس از فینال جام حذفی به قرارداد خود با پرسپولیس پایان می دهند.

آنها جزو اولین کسانی خواهند بود که قراردادشان تمدید خواهد شد. یحیی هیچ گونه تغییری در فهرست خود و یا اضافه کردن اعضای جدید برای فصل آینده ندارد.

از دستیاران خارجی یحیی می شنویم که برنامه تدارکاتی فصل پیش رو را هم تهیه کرده و در اختیار گل محمدی قرار داده اند. این در حالی است که برای جذب بازیکن خارجی به یحیی کمک می کند.

این چهار بازیکن بعد دربی از این تیم جدا خواهند شد!

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا