اخبار ورزشی

خداحافظی با ایران؟

فصل نقل و انتقالات نزدیک است و کمتر از یک هفته دیگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعال می شود. در شرایطی که هواداران استقلال در کنار دغدغه تعیین سمت سرمربیگری تیمش، امیدوارند وضعیت ادامه همکاری با مهدی قیدی و محمد محبی مشخص شود. قائدی و محبی آخرین بازیکنانی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی به استقلال پیوستند و تاخیر در جذب این دو ستاره بوشهری باعث شد این دو ستاره بوشهری بازی حساس و سرنوشت ساز هفته اول مقابل سپاهان را از دست بدهند.

مدیران باشگاه استقلال با توجه به محدودیت های موجود فصل گذشته به قرارداد قرضی این دو ستاره بوشهری روی آوردند اما حالا برای فصل جدید شرایط کاملا متفاوت است و برای حفظ قیدی و محیبی آبی ها. شما باید دو استراتژی متفاوت در پیش بگیرید. مهدی قیدی همچنان با باشگاه شباب الاهلی امارات 3 سال قرارداد دارد و احتمال تمدید قرضی نیز وجود دارد اما محمد محبی تنها یک سال دیگر با باشگاه سانتا کلارا قرارداد دارد و همین موضوع باعث شده است. او، آبی ها چاره ای ندارند جز اینکه حتماً او را پیش نویس کنند.

پیامی که آبی ها را دلسرد کرد!

حجت کریمی، سرپرست مدیرعامل استقلال پس از بازی رفت فینال جام حذفی گفت: برای جذب محمد محبی مشکلی وجود ندارد و مذاکراتی با وکیل او انجام شده است اما برای ابقای مهدی قیدی باید شخصا به امارات سفر کند و مذاکره کند. با مدیران باشگاه شباب الاهلی مدیرعامل قول داد هر دو بازیکن در استقلال بمانند. کریمی در شرایطی این قول را داد که شب گذشته مهدی قیدی در پیامی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و در پایان پیام خود از عبارت «به امید دیدار» استفاده کرد تا به جدایی از استقلال نزدیک شود.

قیدی در پست خود با اشاره به مبارزات استقلال در فصل اخیر نوشت: ما استقلالی ها فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، کمبود منابع مالی و امکانات زیرساختی بدیهی ترین و واضح ترین مشکل بود و باید گفت که بسیاری از کوچک، بزرگ و … اتفاقات ناگوار قدرت را از تیم گرفت. وقتی منتقل شدم گفتم شاید با پولی که استقلال می گیرد بتوانم پرونده های مالی را ببندم اما کم کاری و کم توجهی باعث شد این تیم از آسیا حذف شود.

ستاره استقلال در قسمت پایانی پست اینستاگرامی خود تلویحا از هواداران استقلال دلجویی و خداحافظی کرد و نوشت: به هر حال وظیفه خودم می دانم از همه شما تشکر کنم، امیدوارم روزهای آینده روشن تر و شیرین تر باشد و استقلالی ها در هر کجای دنیا که هستند از ته دل شاد باشند دلم همیشه آبی است و آبی خواهد ماند مشتاق دیدار شما هستم.”

استقلالی ها به دنبال تفسیر حقوقی بحث برانگیز هستند

هیات سازمانی لیگ به تازگی قوانین جدیدی را برای تنظیم شرایط بازار نقل و انتقالات ابلاغ کرده است و یکی از بندهای این قانون بحث برانگیز ممنوعیت به کارگیری بازیکنان لژیونر به صورت قرضی است. این قانون ممکن است به طور مستقیم بر شانس استقلال در بازار تابستان تاثیر بگذارد و مدیران باشگاه استقلال در حال رایزنی با مسئولان سازمان لیگ هستند تا بتوانند دو ستاره تیم خود را از اعمال این قانون معاف کنند.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند با توجه به حضور مهدی قیدی و محمد محبی در تیم استقلال از فصل گذشته و وضع قوانین در فصل جدید، این بند جنجالی نباید شامل قیدی و محبی شود. آبی ها اخیرا استعلامات لازم را از سازمان لیگ در این زمینه انجام داده اند که هنوز پاسخ این استعلام ها داده نشده است و مدیران باشگاه استقلال چشم به راه قطعی شدن این موضوع هستند تا تصمیم گیری کنند. درباره آینده توسط مهدی قیدی و محمد محبی. البته استقلالی ها زمان زیادی برای این موضوع ندارند و با توجه به عملکرد درخشان قیدی و محیبی باید قبل و قبل از اینکه تیم های دیگر برای جذب آنها پیش قدم شوند، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا