اخبار روز

خبر مهم یکسان سازی حقوق بازنشستگان منتشر شد

به گفته پی ام آپ، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوب شد.

وی افزود: براساس تنفیذ مواد ۱۲ و۳۰ برنامه ششم دربرنامه هفتم، دولت مکلف است بدهی‌های خود را به تامین اجتماعی در طی برنامه هفتم پرداخت نماید.

وی تاکید کرد: با استهلاک بدهی‌های دولت ضمن ایجاد عدالت در حقوق و مزایای کارکنان تامین اجتماعی، اعم از شاغلین و بازنشستگان، باید همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرایی شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: از سوی دیگر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​حق مسلمی است که وظیفه مجلس و دولت انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید پیشنهاد خود را برای نظام عادلانه و هماهنگ در قالب لایحه به مجلس ارائه کند، تاکید کرد: برای توسعه عدالت اجتماعی و رفع مشکل کارکنان شاغل و بازنشسته برنامه نظام پرداخت از وضعیت کنونی به سوی عدالت محوری هدایت خواهد شد، که بتوانیم شاهد عدالت در پرداختی‌ها باشیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا