اخبار ورزشی

ساپینتو رفتنی شد!/ تیم جدید سرمربی استقلال بالاخره مشخص شد!

ریکاردو ساپینتو که پیش از این شایعه تمدید قراردادش با استقلال شنیده می شد، با پیشنهادهای متعددی برای سرمربیگری تیم های خارج از ایران مواجه شده است. نام ریکاردو ساپینتو در حالی برای این تیم مطرح شده است که باشگاه استقلال اولویت اول، دوم و سوم سرمربیگری این تیم برای فصل آینده را ریکاردو ساپینتو اعلام کرده و پست ریکاردو ساپینتو روز پنجشنبه مشخص خواهد شد. .

«ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم فوتبال استقلال گزینه ای جدی برای هدایت تیم آپوئل قبرس است.

پرتال کرکیدا (kerkida ) دیروز دو خبر از ریکاردو ساپینتو منتشر کرد و از نزدیک شدن سرمربی استقلال ایران به هدایت تیم آپوئل خبر داد.

این سایت در اطلاعیه اولیه خود نوشت: موضوع گرایش فنی در آپوئل تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد. ساپینتو 50 ساله امسال در باشگاه استقلال ایران کار می کرد. تیم او اگرچه به فینال جام حذفی رسید اما در رده سوم لیگ و نزدیک به قله فتح جام باقی ماند. نونو مورایس که در سال های اخیر در آکادمی های آپوئل موفق عمل کرده و عناوین قهرمانی را نیز به دست آورده است، به او در ترکیب آپوئل خواهد پیوست.

این نشریه ساعاتی بعد نوشت: “همانطور که وب سایت ما فاش کرد، ریکاردو سا پینتو مربی جدید آپوئل خواهد بود، با کمک نونو مورایس. در جستجوی کسب اطلاعات بیشتر در مورد مربی جدید آپوئل، متوجه شدیم که او به دلیل اشتیاق و اشتیاق خود متمایز است. او همچنین به بازیکنانش کمک می کند و به تیمش انگیزه و انرژی بیشتری می دهد.

ریکاردو ساپینتو

فصل گذشته آپوئل نایب قهرمان لیگ قبرس شد. نام ساپینتو در حالی برای این تیم قبرسی مطرح شده است که باشگاه استقلال اعلام کرده اولویت اول، دوم و سوم سرمربی این تیم برای فصل پیش رو ریکاردو ساپینتو است و روز پنجشنبه نقش این مربی مشخص خواهد شد.

پیش از این از تیم قطری الغرافه به عنوان مقصد احتمالی ساپینتو نام برده می شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا