اخبار روز سینما

خبر قطعی سراسری اینترنت از کجا آمده است. خبر تلخی که دست به دست می شود

این روزها مدام خبرهای بد به گوش می‌رسد. خبر قطعی سراسری اینترنت از کجا آمده است و آیا واقعا تاریخی برای قطع آن، اعلام کرده‌اند؟

اینترنت این به یکی از حیاتی ترین نیازهای انسان است و خوب یا اما نبود آن می‌تواند بسیار مضر و مشکل ساز شود. این روزها قطع شدن اینترنت به سراسر کشور به استرس‌ها و نگرانی‌های ایرانیان است، واقعاً خبر قطعی اینترنت از کجا آمده است و چه کسی برای اولین بار بارها اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خبر قطعی سراسری اینترنت از کجا آمده است

خبر تلخی که دست به دست می شود

خبر قطعی سراسری اینترنت از کجا آمده است

حسن مروتی برنامه صبح بخیر ایران در شبکه یک و سیما از قطع کامل سراسری اینترنت در زمان برگزاری آزمون سراسری، در روزهای روزهای 29 و 30 دی ماه سال 1401 و همچنین 15 و 16 ماه سال 1402 خبر داد و به طور معمول:

اینترنت انشاء الله در آن روز، یعنی روز برگزاری کنکور سراسری قطع خواهد شد.

قطع شدن اینترنت

قطع شدن اینترنت
قطع شدن اینترنت

مجری در برنامه پس از حیرت از خبر در خصوص امکان قطع منطقه‌های حوزه‌های امتحانی سوال کرد که با مروتی به حیرتش اضافه شد. حسین مروتی در ادامه اضافه کرد:

قطع نقطه در این مورد جواب نمی دهد. پارسال قطع‌های نقطه‌ای در چندین نقطه انجام شد و از آنتن‌های دیگر آنتن گرفته شد. در جاهای مختلف توسط آنتن‌های مختلف پوشش اینترنت انجام می‌شود. در صورتی که آنتنی قطع شود از آنتنی که کمی دورتر است خط گرفته می‌شود. ما قصد داریم طی این روزها اینترنت را حتی به چند ساعت کامل کنیم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا