اخبار روز

خبر فوری؛ 200 میلیون وام فوری برای وام گیرندگان در روز پنجشنبه

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در دیدار با مردم روستای گرهون افزود: 200 میلیون تومان وام و 200 میلیون تومان جهیزیه و 200 میلیون وام کار بخشی از تسهیلات ارائه شده در دهه 60 است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به شرایط دهه 60 باید برنامه ویژه ای برای آنها داشته باشیم و امیدواریم این فرصت برای متولدین دهه ها و شهرستان های دیگر نیز تسری یابد.

خزعلی همچنین به طرح ازدواج آسان در بشاگرد اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در بشاگرد پیشرفت خوبی داشته اند و اسکان موضوع مهم ازدواج است که هم کمیت و هم کیفیت آن بسیار مهم است.

وی افزود: کیفیت مسکن به ویژه در شهرهایی که خانه ها آپارتمانی هستند می تواند بر زندگی و نوع و کیفیت نسل ها تاثیر منفی بگذارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: برنامه دولت توسعه افقی مسکن (عمارت) است. این برنامه در شهرهایی که چنین فرصتی وجود دارد اجرا خواهد شد.

خزعلی ادامه داد: امیدواریم در آن مناطق (هرمزگان) که شرایط زمین برای ویلاسازی و گسترش افقی مساعدتر است، چنین اقدامی با همکاری مسئولان انجام شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در دیدار با مردم روستای گرهون افزود: 200 میلیون تومان وام و 200 میلیون تومان جهیزیه و 200 میلیون وام کار بخشی از تسهیلات ارائه شده در دهه 60 است.

وی ادامه داد: همچنین این افراد از طریق صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر بیمه می شوند و دولت تمام حق بیمه آنها را به صندوق بیمه پرداخت می کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: این تسهیلات برای سال جاری در نظر گرفته شده است و با توجه به شرایط دهه 60 باید مورد تشویق ویژه قرار گیرد.

خزعلی با بیان اینکه بانوان هرمزگانی در دور اول سفرهای استانی مورد توجه ویژه قرار گرفتند، گفت: اقدامات انجام شده در دور اول را در دور دوم سفرهای استانی دولت توسعه خواهیم داد و به روستاها توجه ویژه ای خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و توسعه بشاگرد مورد توجه مسئولان و دولتمردان بوده است، افزود: در این مدت با کارهای انجام شده و خوبی صورت گرفته چهره منطقه تغییر کرده است. “”

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: اکنون معلمان و مؤسسان بشاگرد از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و معتقد به آن هستند و نباید زنان را دست کم گرفت.

خزعلی گفت: باید تلاش زیادی شود تا این منطقه به جایگاه مطلوب خود برسد.

وی در خصوص مشکلات بخش کافر و پارامون از جمله عقرب گزیدگی و عدم امکان انتقال بیماران به مراکز درمانی، مشکل درخواست وام ازدواج، نبود جاده مناسب و مشکل مدارس، گفت: اقدام می کنم. دنبال کنید Inform از این مسائل مطلع شوید تا توسط نیروی انتظامی مربوطه حل شود. شهروندی آنلاین

شرایط وام فوری 200 میلیونی با سود 12 درصد

بالغ بر 43 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در قالب «کارت صیادی» برای تامین نیازهای اولیه آبزی پروران پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان زاده، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای طرح عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای متقاضیان معرفی شده برای تامین سرمایه در گردش برای تامین سرمایه در گردش پایه از قبیل بچه ماهی و خوراک آبزیان با سقف 200 میلیون تومان با سود 12 درصد کارت صیادی صادر شد.

رجبعلی قربان زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آب که برای اخذ پروانه صید در سامانه سیتا ثبت نام کرده اند، یک هزار و 694 متقاضی با مبلغ 221 میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده اند که از این تعداد 319 پرونده دریافت شده است. اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان از سوی بانک کشاورزی.

وی تایید کرد: در حال حاضر در استان های مازندران حدود 14 میلیارد تومان، خراسان رضوی 3.5 میلیارد تومان، استان اصفهان 2.8 میلیارد تومان و لرستان بیش از یک میلیارد تومان به تولیدکنندگان آب در قالب پروانه صیادی، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت می شود.

قربان زاده در عین حال گفت: بر اساس دستورالعمل تهیه شده توسط سازمان شیلات ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان ماهیان سردآبی، گرمابی، ماهیان خاویاری، میگو و دریایی می توانند از تسهیلات سرمایه در گردش در این شکل از بازار برای ارائه ورودی ها. نیز استفاده کنید

این مسئول افزود: تاکنون بیش از 674 متقاضی به مبلغ 340 میلیارد تومان برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش در حوزه آبزی پروری از سامانه بازارگاه به بانک کشاورزی معرفی شده اند که از این تعداد 165 مورد منعقد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور با اشاره به نبود زیرساخت های لازم در سامانه توسعه یافته بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه، تصریح کرد: نرم افزار توسعه یافته توسط بانک کشاورزی برای ثبت نام. می تواند از متقاضیان و امکانات پذیرایی استفاده شود. این برای بخش ماهیگیری در نظر گرفته نشده است و باید نرم افزار جدیدی برای آن ایجاد شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری بانک و وزارتخانه و رفع مشکل نرم افزاری، مزارع آبزی پروری نیز می توانند از منابع عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از بازار استفاده کنند.

شرایط وام اضطراری 100 میلیونی دولت برای سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، بازرگانی، توسعه تعاون و پست بانک-Landesgesellschaft آمده است: «در مورد ابلاغ مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و مطابق با اجرا. تبصره 1 و 2 بر اساس ماده 69 قانون فوق، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه این بانک برای اعطای تسهیلات مذکور 102 میلیارد تومان و مدت بازپرداخت الف حداکثر 10 سال و براساس آن تعیین شده است. اعتبار متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی یا ضامن معتبر و با در نظر گرفتن شرایط بودجه به شرح زیر تعیین و تسلیم می گردد. البته دستورالعمل مربوطه متعاقبا ارسال خواهد شد.

به گفته شکوری، عدم تشریفات اداری برای درخواست و دریافت کمک هزینه ترحیم موجب افزایش تعداد متقاضیان شده است. زیرا افراد به راحتی می توانند از طریق سامانه نمایندگی تامین اجتماعی بدون مراجعه به تامین اجتماعی اقدام کنند و در کمترین زمان درخواست را دریافت کنند.

اعتبار فوری

به منظور تسهیل در پرداخت هزینه های ترحیم مشمولان قانون تامین اجتماعی، مدتی است که با مراجعه به پورتال آفلاین سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir، اعطای تعهد به بازماندگان واجد شرایط به صورت غیرحضوری ارائه می شود. . صرفاً با بارگذاری گواهی فوت بیمه شده یا همسر وی در این سامانه، کمک هزینه ختم به حساب بیمه شده یا افراد تحت تکفل بازماندگان وی بدون نیاز به مراجعه حضوری به تامین اجتماعی واریز می شود. دفاتر

استفاده از اپلیکیشن «تامین من» در تلفن همراه و استفاده از خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا