اخبار روز

خبر داغ: وام فوری ۲۰ میلیونی دولت به مشمولان

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران این وام را به موقع به متقاضیانی که در قالب طرح تسهیلات زائران اربعین افتتاح کرده اند، پرداخت می کند. متقاضیان پس از افتتاح حساب می بایست برای ثبت نام در سامانه سماح از تاریخ 1 الی 14 شهریورماه امسال نسبت به این فرصت اقدام کنند. مبلغ این وام با دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضی واریز می شود.

بر اساس آخرین اطلاعات، متقاضیان با واریز مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان می توانند از تسهیلات ویژه 10 میلیون تومانی خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات به صورت قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان موظف به پرداخت اقساط آن تا شش ماه پس از بازگشت از سفر هستند.

بسته به مبلغ وام، مدت بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط 2 میلیون تومان می باشد. سود کل این وام 200 هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم 10 میلیون و 200 هزار تومان است.

در صورت تمایل زائران برای خرید ارز اربعین می توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فروش ارزها به صورت 24 ساعته در پلتفرم اپلیکیشن بله انجام می شود. ارز اربعین به صورت حضوری فروخته نمی شود.

بانک سینا برای اخذ وام 200 میلیون تومانی باید حداکثر تا سه ماه پس از افتتاح سپرده در یکی از شعب این مجموعه، سپرده قرض الحسنه افتتاح و نسبت به اخذ این تسهیلات اقدام کند. حداقل مبلغ واریزی برای دریافت بودجه این پروژه 100000 تومان می باشد. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن بسته به نظر صنعت و متراژ تسهیلات متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی ضمانت اصلی اخذ این تخفیف، ارائه ضامن رسمی یا سند مالکیت است. حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است

با احتساب سقف اعتبار، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان می باشد. سود کل تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

واجدین شرایط برای دریافت این تسهیلات باید مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی شناسنامه و شناسنامه را به همراه داشته و به شعبه ارائه دهند. پس از بررسی شرایط و مدارک در صورت واجد شرایط بودن متقاضی پس از طی مدت کوتاهی پس از طی مراحل اداری لازم و سایر موارد مرتبط و پس از مشخص شدن بانک مبلغ این وام به حساب وی واریز می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از مشتریان خود با دستگاه های POS این مجموعه جشنواره تابستانی را برگزار می کند.مهر پوز» برگزار شد. در این جشنواره وام قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می شود.

گرفتن وام فوری یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای تامین هزینه های زندگی در هر زمینه ای استفاده می شده است. امروزه شرایط اخذ وام فوری در هر بخش متفاوت است. از این وام ها می توان برای وام فوری مسکن، ازدواج، درمان و … استفاده کرد که متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک مشخص با بانک ها و مراکز معرفی شده تماس گرفته و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام ازدواج فوری را تصویب کرد.

افراد واجد شرایط 300 میلیون تومان وام دریافت می کنند مهر باید در یکی از شعب این مجموعه حساب پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از افتتاح سپرده آنها گذشته و میانگین مربوطه محاسبه شده باشد. متقاضیان این وام باید علاوه بر وام کاری دارای ضامن رسمی مورد قبول بانک نیز باشند. این وام یک وام خوب است که فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند. حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماه است.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت بازپرداخت 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و کل مبلغ وام و سود 331 میلیون و 557 هزار و 396 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال دستگاه های پوز متصل به این مجموعه و پرداخت اعتبار ویژه دستگاه های پوز اعلام کرده است. از دیگر اهداف این جشنواره می توان به ایجاد فرصت مناسب برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز در شعب قرارداد بانکی برای دارندگان دستگاه های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه های پوز دستگاه ها در فرم قرارداد «سامانه کارت پذیرش کالا».

برای سهولت ورود سربازان به بازار کار، ستاد کل ورماخت این امکان را برای آنها فراهم کرده است که برای حل برخی از مشکلات خود وام 150 میلیونی خوداشتغالی بگیرند.

اگر خدمت سربازی خود را به تازگی تمام کرده اید، امکان دریافت وام 150 میلیونی سرباز ماهر را دارید.

با اینکه سالمندان می گفتند تا سربازی نمی شود مرد نمی شود و دو سال پوشیدن لباس سربازی را شرط بلوغ می دانستند اما امروز سربازی مانع بزرگی برای بسیاری از جوانان است. جوانی که قصد دارد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و تحصیل وارد بازار کار شود. اما او باید دو سال را در ارتش بگذراند و بعد برود سر کار. برای سهولت ورود این سربازان به بازار کار، ستاد کل ورماخت این امکان را برای آنها فراهم کرده است که برای حل برخی از مشکلات خود، 150 میلیون وام خوداشتغالی بگیرند. اما چه سربازانی این وام را دریافت می کنند و چگونه می توان برای سربازان متخصص وام دریافت کرد؟

برای دریافت این وام که 4 درصد سود و کارمزد از وام گیرنده دریافت می کند، باید شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشید.

سرباز باید قبل، حین یا پس از پایان خدمت سربازی، گواهی صلاحیت در یکی از حوزه های فنی، کشاورزی، هنری، رسمی، فرهنگی یا صنعتی را اخذ کرده باشد.

متقاضی باید دارای مدرک دانشگاهی، کالج یا دانشکده فنی و حداقل دارای مدرک لیسانس باشد.

متقاضی باید کارت معافیت خود را در سال ۱۳۹۶ یا سال های بعد دریافت کرده باشد.

اما برای دریافت این اعتبار از کجا باید شروع کنیم؟ اولین قدم برای درخواست وام سربازی تماس با ادارات پلیس +10 است. سپس باید فرم درخواست سربازان خوداشتغال را پر کرده و به همراه مدارک لازم به پلیس +10 تحویل دهید. البته در هنگام تحویل مدارک مبلغ 50000 تومان به عنوان هزینه ثبت اعتبار از شما دریافت می شود. کلیه فرم ها به کارگروه خوداشتغالی ارسال می شود. در صورت تایید طرح شما، پرونده به بانک ارسال می شود و از متقاضی وام خواسته می شود تا مراحل بعدی وام را از طریق بانک پیگیری کند. تمامی مراحل از جمله معرفی بانک و مراحل بعدی از طریق پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا