اخبار ورزشی

خبر خوش قلعه نویی! /موفقیت عمل جراحی علیرضا بیرانوند!

عمل جراحی علیرضا بیرانوند با موفقیت انجام شد تا مدافع فیکس پرسپولیس و این تیم دقایقی قبل از درمانگاه ترخیص شوند.

به گزارش عرش آنلاین ، صبح امروز فوتبال ایران همه نگاه ها به کلینیک گاندی بود چرا که علیرضا بیرانوند قرار بود در آنجا عمل کند.

بیرانوند که در فینال مسابقات کافا دچار مصدومیت شد و شدت آن به حدی بود که مجبور به عمل جراحی شد، صبح امروز این کار را انجام داد و البته پس از چند ساعت مرخص شد و او به خانه رفت.

تعقیب استقلالی ها

اگرچه بعد از دربی برگشت لیگ 22 بین هواداران پرسپولیس و علیرضا بیرانوند اختلاف نظر جدی وجود داشت، اما تعداد زیادی از بازیکنان استقلال که با بیرانوند در تیم های ملی و نفت همبازی بودند، امروز با او تماس گرفتند و به او گفتند که یک پیام ارسال کردند. پیام و آرزوی سلامتی چندین سایت و کانال مستقل در فضای مجازی نیز برای بیرانوند متن نوشتند.

ملی پوشان با توجه به اینکه می دانستند علیرضا بیرانوند به سختی صحبت می کند به او پیام دادند و البته برخی هم با او و اطرافیانش تماس گرفتند. محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی طارمی از ملی پوشانی بودند که با بیرانوند تماس گرفتند و او را تشویق کردند.

حضور در کلینیک

تعداد قابل توجهی از هواداران فوتبال نیز در کلینیک بالای علیرضا بیرانوند حضور یافتند. کادر پزشکی تیم ملی صبح امروز قبل از عمل جراحی حضور داشتند و پس از عمل جراحی رضا درویش، محمود خوردبین، امیر قلعه نویی و فرشاد فرجی برای عیادت حاضر شدند.

تجویز سکوت

کادر پزشکی علیرضا بیرانوند در صورت امکان اسکات را تجویز کرده اند. به همین دلیل مدافع شماره یک تیم تا شنبه هفته آینده باید خیلی کم صحبت کند تا روند بهبودی او تسریع شود.

قلعه نویی: علیرضا به خودش افتخار کرد

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی که بر سر او به دیدار بیرانوند آمده بود در هنگام خروج از محل برگزاری به خبرروزشی گفت: خوشحالم علیرضا از این امتحان بزرگ الهی با سربلندی بیرون آمد.

استراحت در رختخواب

حوالی ساعت 17:30 امروز بود که علیرضا از درمانگاه مرخص شد و با پیام های تشویقی همکارانش راهی خانه شد تا بهبودی خود را آغاز کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا