اخبار روز سینما

سریال زخم کاری، پربیننده ترین سریال شبکه تلویزیونی خانگی! / نگاهی به ادامه داستان زخم کاری!

فصل دوم سریال زخم کاری از دیروز بر روی فیلیمو قرار گرفت. این فیلم یکی از پربیننده ترین سریال شبکه تلویزیونی خانگی است که با نقش آفرینی جواد عزتی روی صحنه رفته است.

فصل دوم زخم کاری، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی در فصل اول این سریال و همچنین در فصل دوم زخم کاری حضور دارند. علاوه بر این بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به جمع بازیگران سریال ذوب کاری اضافه شدند. فیلمنامه فصل دوم سریال «زخم کاری» به صورت گروهی و زیر نظر محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی این سریال بر عهده محمدرضا تخت کشیان است.

زخم کاری نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این سریال که با میانگین تماشای 20 میلیون دقیقه پربیننده ترین سریال شبکه تلویزیونی خانگی است در هفت رشته نامزد و برنده چهار جایزه از جمله بهترین جایزه تلویزیونی بیست و یکمین جشنواره حافظ شد. جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام به رعنا آزادی ور داده شد.

یک سال پیش محمدحسین مهدویان با انتشار پستی در مورد «مالک زخم کاری» نوشت، مالک بلند شو! که سرنخ‌هایی از ضبط فصل دوم داد و هواداران را خوشحال کرد.

* هشدار: داستان فصل اول کاری کاری در قسمت بعدی اسپویل می شود.

فصل دوم بازهم اقتباسی است؟

مهدویان نویسنده بسیار سرسختی است و شکی نیست که کسی که عاشق نوشتن باشد خواننده خوبی هم خواهد بود. زمانی که «ایستاده در غبار» اکران شد بر اثر دانش و تجربه او شاهد دریچه های جدیدی از فیلمسازی و قصه گویی در سینمای ایران بودیم. بنابراین، جای تعجب نیست که کسی در این موقعیت داستان های معروف شکسپیر را بداند.

او با انتشار مجموعه خود افراد زیادی را به خواندن «مکبث» و کتاب «بیست زخم کاری» که موفقیت بزرگی به شمار می رفت علاقه مند کرد. بنابراین، آیا او قصد دارد از داستان های بزرگ در فصل دوم استفاده کند؟

با توجه به اینکه هنوز داستان این فصل را نمی دانیم، می توان حدس زد که این فصل می تواند نمایشنامه «شاه لیر» را برای ما بازگو کند. با این حال هنوز باید منتظر اولین قسمت های این فصل یا اظهارات مدیران باشیم.

آیا مالک زنده است؟

جواد عزتی پس از چند سال محو شدن در دنیای بازیگری، با فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی چون «شنای پروانه» و «زخم کاری» به محبوبیت دوران «بابا اتی» بازگشت اما این بار با هیبتی جدی تری و به سلیقه مخاطب امروزی.

جواد عزتی از همان ابتدای فعالیت سینمایی خود به قدری محبوب بود که در زمان خود به عنوان یک بازیگر پولساز مطرح شد. شاید به خاطر ظاهر کاریزماتیک یا بازی عالی اش بود. به هر حال هیچ بیننده ای از دیدن آثار او خسته نمی شد.

حتماً تا به حال آخرین سکانس «زخم کاری» را تماشا کرده اید و پس از شنیدن سخنان منصوره «عزیز دلم، حالا بی حساب شدیم» در لحظه افتادن مالک روی زمین فاتحه او را خواندید. اما محمدحسین مهدویان اجازه نمی دهد شخصیت طلایی سریالش به این راحتی از بین برود. بنابراین در سری دوم «زخم کاری» شاهد بازگشت قدرتمند جواد عزتی خواهیم بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا