اخبار روز

خبر خوش برای سربازان/ موافقت رهبر معظم انقلاب با بخشش اضافه کار

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، بر اساس اعلام معاونت منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، رهبر معظم انقلاب مازاد بر خدمت کارکنان شاغل در خدمت و مشمولان غایب را عفو کردند.

فرمانده کل قوا به مناسبت عید سعید غدیر خم با اعطای سنوات اضافه خدمت به کارکنان شاغل و مشمولان غایب موافقت کرد.

بر اساس اعلام معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، اضافه سنوات خدمت کارکنان وظیفه و غیبت از سوی فرمانده معظم کل قوا مشمول عفو شد.

بر اساس این گزارش، بر اساس مصوبه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و عید سعید غدیر خم، 3 و 6 ماه اضافه خدمت سالانه برای کارکنان وظیفه با غیبت. و همچنین مشمولین تکلیف غیبت تا تاریخ 07/01/1402 جهت معرفی ایشان جهت خدمت دوره ضرورت مورد عفو معظم له قرار گرفت.

بر این اساس کلیه کارکنان وظیفه با سنوات غیبت جهت تعیین وضعیت خدمتی خود و بهره مندی از معافیت مذکور باید به استخدام واحد مربوطه و مشمولان غایب در دوره نیاز (موضوع بند 1 ماده 58) مراجعه نمایند. قانون خدمت وظیفه عمومی) در صورت استفاده از فرصت حداکثر تا تاریخ 1/7/1302 به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 مراجعه و برای خدمت سربازی از مفاد اعطای سنوات اضافه برخوردار خواهند شد. سرویس.

در صورتی که هر یک از مشمولان غیبت در مهلت مقرر نسبت به تعیین وضعیت خدمت خود اقدام ننمایند یا در تاریخ تعیین شده برای اعزام به خدمت خود مراجعه ننمایند، همچنان با سنوات اضافه خدمت به خدمت اعزام خواهند شد. مطابق با ماده ذکر شده ضمناً این بخشش موجب حذف اضافه کار و مجوزی برای استفاده از کفالت یا معافیت تحصیلی برای مشمولان مرخصی سالانه نخواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا