اخبار روز

خبر خوب برای خریداران خودرو


به گزارش پی ام آپ، مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: شرایطی فراهم شد تا متقاضیان خرید خودروهای کرمان موتور که در دور دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و خودرو تعیین نشده اند، از این شرکت خودرو خریداری کنند. .

مدیر سامانه یکپارچه خودرو با بیان اینکه سامانه یکپارچه هنوز افتتاح نشده است، افزود: شرکت کرمان موتور اخیراً اعلام کرده است که توانایی تحویل خودرو به مشتریان را دارد؛ در حالی که این سامانه یکپارچه خودرو را در اختیار دارد. لذا با توجه به توانایی و تمایل این شرکت برای تحویل خودرو، اسامی افرادی را که در دور دوم سامانه یکپارچه خودرو برای خرید خودرو از شرکت کرمان موتور ثبت نام کرده بودند، ارسال کرده ایم. برای آنها محدودیت ظرفیت خودرو تعیین نشده بود، اکنون می توانند با ثبت نام در سایت کرمان موتور خودروی مورد نظر را تحویل بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه این متقاضیان نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند، گفت: چون این افراد قبلا در سامانه ثبت نام کرده بودند، اکنون کافی است در سایت کرمان موتور ثبت نام کرده و بقیه مراحل را تا تحویل انجام دهند. ماشین. در آنجا. .

وی گفت: آمار دقیقی از تعداد متقاضیانی که در نوبت دوم برای خرید خودرو از کرمان موتور اقدام کرده اند و خودرویی برای آنها تعیین نشده است نداریم. این متقاضیان تقریباً بین 15000 تا 20000 نفر هستند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو تصریح کرد: از آنجایی که این متقاضیان 3 درصد باقی مانده در نوبت دوم هستند، تاکنون مراحل ثبت نام نوبت دوم را طی کرده و مبلغ 100 میلیون تومان را نزد بانک قفل کرده اند. فرصتی برای انتخاب خودرو در “طرح” “جایگزین” به آنها فرصتی دوباره برای انتخاب خودرو می دهد و نیازی به قفل کردن مجدد پول در بانک ندارند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا