اخبار روز

10 گوشی شیائومی که دیگر آپدیت نمی شوند!

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، این 10 گوشی شیائومی فعلا هیچ آپدیتی دریافت نخواهند کرد. پس وقت آن رسیده که گوشی خود را با مدل جدیدتر تعویض کنید!

خبر بد برای دارندگان این ۱۰ گوشی شیائومی؛ دیگر آپدیت در کار نیست + اسامی

شیائومی، مانند اکثر تولیدکنندگان گوشی، فهرستی دارد که به پایان عمر دریافت به‌روزرسانی‌های گوشی اشاره می‌کند. لیستی که با نام EOS شناخته می شود. این لیست اطلاعاتی را در مورد دستگاه هایی که دیگر برنامه ریزی نشده اند به روز رسانی نرم افزار را دریافت کنند در اختیار شما قرار می دهد. به عبارت ساده‌تر، گوشی‌های موجود در این لیست نه تنها به‌روزرسانی‌های اندروید، بلکه سایر وصله‌های امنیتی را نیز دریافت خواهند کرد.

حالا شیائومی این لیست را به روز کرده و نام 10 گوشی جدید را به آن اضافه کرده است. در نتیجه این 10 محصول از این پس هیچ آپدیتی دریافت نخواهند کرد. اما این محصولات چیست؟

گوشی شیائومی ردمی نوت 9

ردمی نوت ۹ رام هند

ردمی ۹ رام چین

ردمی 9A رام گلوبال

ردمی 10X 4G رام چین

ردمی نوت ۹ رام گلوبال

ردمی نوت ۹ رام اروپا

ردمی 10X Pro رام چین

ردمی K30i 5G رام چین

پوکو F2 پرو رام گلوبال

این لیست به این معنی است که اگر می خواهید نسخه های جدیدتر اندروید را روی گوشی خود داشته باشید و یکی از محصولات فوق را دارید، باید به فکر فروش گوشی خود و خرید مدل جدیدتر باشید. البته راه دیگری هم وجود دارد و آن نصب رام سفارشی روی گوشی است. اما این فرآیند بسیار پیچیده است و شاید هر کاربری نتواند از عهده آن برآید. لطفا توجه داشته باشید که اگر این فرآیند را به درستی انجام ندهید، احتمال از دست رفتن گوشی شما وجود دارد. پس توصیه می کنیم اگر اطلاعات کافی در مورد این کار ندارید، به هیچ وجه این کار را انجام ندهید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا