اخبار روز سینما جهانعمومی

ایندفعه نکبت به پرنسس دایانا رسید!/ پرنسس دایانا در ظاهر عروسک باربی نمایان شد!/ عکی

به تازگی، تصاویری از پرنسس دایانا در ظاهر عروسک باربی منتشر شده که در ادامه خواهید دید.
این روزها عروسک باربی خیلی داغ است. خانواده سلطنتی هم فاصله چندانی نداشتند و عروسک پرنسس دایانا باربی نیز ساخته شد که در این میان عروسک پرنسس دایانا در لباس عروسش که معروف ترین لباس عروس تاریخ است بسیار پرطرفدار است.

عروسک باربی خانواده سلطنتی

عروسک باربی خانواده سلطنتی / دیوانگی پرنسس دایانا در مشهورترین لباس عروسی تاریخی + عکس

عروسک باربی خانواده سلطنتی / دیوانگی پرنسس دایانا در مشهورترین لباس عروسی تاریخی + عکس

حلقه نامزدی پرنسس دایانا

قبل از ازدواج پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز، خواهر دایانا به نام سارا، رابطه‌ای با چارلز داشت و به همین دلیل دایانا به خوبی شاهزاده چارلز را می‌شناخت. با توجه به فشار خانواده سلطنتی و نیاز به ازدواج، شاهزاده چارلز تصمیم گرفت برای افزایش آشنایی با دایانا، او را به‌عنوان همراه در یک سفر کشتی در طول آخر هفته دعوت کند و سپس او را به قلعه بالمورال دعوت کند تا خانواده خود را ملاقات کند.

عروسک باربی خانواده سلطنتی / دیوانگی پرنسس دایانا در مشهورترین لباس عروسی تاریخی + عکس

در این جلسه ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ و ملکه الیزابت اول ملکه مادر حضور داشتند. در 6 فوریه 1981، چارلز از دایانا خواستگاری کرد و نامزدی آنها به طور رسمی در 24 فوریه 1981 اعلام شد. حلقه نامزدی پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز یکی از مشهورترین حلقه های تاریخ است، زیرا 14 الماس تراش درخشان در اطراف آن وجود داشت. آن و یک یاقوت کبود بیضی شکل 12 قیراط در وسط، با طلای سفید 18 عیار.

عروسک باربی خانواده سلطنتی / دیوانگی پرنسس دایانا در مشهورترین لباس عروسی تاریخی + عکس

قیمت لباس عروس پرنسس دایانا

مراسم عروسی پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز در جایگاه بسیار مهم وی بود. هفتصد و پنجاه میلیون نفر تماشاگر این مراسم از طریق تلویزیون بودند و ششصد هزار نفر نیز در بیرون کلیسای جامع سنت پل حاضر شده بودند. لباس عروسی پرنسس دایانا با ارزش ۹ هزار پوند و یک دنباله به طول ۸ متر است. پس از ازدواج با شاهزاده چارلز، دایانا منتخب شد و لقب شاهدخت ولز دریافت کرد. او به عنوان سومین زن برجسته در بریتانیا پس از ملکه و ملکه مادر شناخته می‌شد. در گذر زمان، ملکه دایانا را با اهدای نشان‌های سلطنتی مختلف شرافت خانواده سلطنتی را نشان داد. او نیم‌تاج‌ها و مدال عضویت در خاندان سلطنتی الیزابت دوم را دریافت کرد.

پرنسس دایانا پس از درگذشت در جزیره شخصی آلتورپ به خاک سپرده شد و تنها خانواده او تراختن را دریافت کرد و اجازه ورود به آرامگاه او را دارند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا