اخبار روز سینما

استایل خفن تابستانی به کمک دامن شلواری! / امنیت شلوار و خنکی دامن را با این لباس تجربه کنید!

یکی از استایل های کاربردی و خنکی که در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد شلوار دامنی‌ها هستند. در ادامه به معرفی انواع شلوار دامنی ها پرداخته و استایل هایی که می توان با آن زد را مشاهده می کنید.

دامن شلوار

هیچ چیز نمی تواند گرمای تابستان را به اندازه یک شلوار دامنی راحت و خنک قابل تحمل کند. برخی از افراد فکر می کنند که دامن فقط برای مهمانی ها، مجالس یا استایل خانه مناسب است. اما با کمی دقت می توانید با شلوار دامنی ظاهری شیک و زیبا خلق کنید. این شلوار خنک تر در گرمای تابستان به شما کمک می کند.

دامن شلوار

دامن شلواری که نوعی شلوار زنانه گشاد، بلند یا کوتاه است، علاوه بر تامین امنیت شلوار، مزایایی مشابه دامن دارد. الان که در روزهای گرم تابستان هستیم، بهترین فرصت برای خرید دامن شلواری است تا ظاهری جذاب و خنک در تابستان 1402 به شما ببخشد. البته این لباس در زمستان نیز بسیار پرطرفدار است.

دامن شلوار

دامن های تابستانی از جنس لینن، نخ، جین کاغذی، ویسکوز، حریر و ژرژت تهیه می شود و در سایزهای مختلف از بلند تا کوتاه و برمودا (نیمه قد) دوخته می شود. می‌توانید کتانی‌ها را با صندل یا کفش‌های پاشنه بلند، یا حتی کفش‌های تخت و کتانی ست کنید تا ظاهری غیررسمی هوشمندانه داشته باشید.

دامن شلوار

اگر وسوسه خرید دامن شلواری را دارید با ما همراه باشید تا بهترین مدل دامن شلواری 1402 را انتخاب کنیم.

دامن شلوار

انواع مدل دامن شلواری

دامن های شلواری اغلب در استایل های رسمی و کژوال (اسپرت) موجود است که نوع اسپرت آن لباس های خانگی محسوب می شود. یک دامن شلواری اسپرت را می توان با یک تی شرت یا بلوز ساده یا طرح دار ترکیب کرد. مدل دامن شلواری مجلسی برای پوشیدن در مهمانی های رسمی، مهمانی های نیمه رسمی، مجالس با دوستان و یا حتی استایل خیابانی نیز مناسب است که به راحتی می توان آن را با بلوز، پیراهن یا حتی کت ترکیب کرد.

دامن شلوار

شلوار دامنی ها در مدل ساده، پلیسه، سنبادی، کلوش، رسمی، لایه‌ای، چاکدار و. . . ارائه شده است و شما می توانید با توجه به شرایط مدل مناسب را انتخاب کنید. برای داشتن یک استایل جذاب باید لباس های دیگری را که با شلوار دامنی ها ترکیب می کنید به درستی و با دقت انتخاب کنید.

دامن شلوار

ست کردن انواع مدل دامن شلواری

دامن شلوار

دامن شلواری پلیسه

پلیسه چند سالی است که به دنیای مد بازگشته است و در ترند لباس بهار و تابستان بسیار محبوب است. دامن شلواری پلیسه به دلیل پیلی هایش شبیه دامن هستند. دامن شلواری پلیسه دار حریر یا ژرژت بهترین گزینه است، زیرا هم لطافت مدل و هم چین ها را به بهترین شکل نشان می دهد.

دامن شلوار

دامن شلواری راسته

ساده ترین مدل شلوار و دامن که می توانید با تی شرت، بلوز (ساده) یا کت صاف ترکیب کنید. خانم های قد کوتاه و متوسط ​​نیز می توانند در استایل بهار و تابستان 1402 خود از کت های راسته استفاده کنند.

دامن شلوار

دامن شلواری کلوش

دامن های مدل شورتی از شلوارهای معمولی گشادتر هستند و دامن های مدل کلوش نیز گشادتر از حد معمول هستند. درست است که این مدل دامن شلواری های کلوش به شما راحتی و استایلی آزاد و بسیار باحال می دهد، اما یادتان باشد که لباس های خیلی گشاد برای انواع اندام ها مناسب نیستند. خانم هایی با قد متوسط ​​یا کوتاه یا خانم هایی که کمی چاق یا به اصطلاح چاق هستند نباید به سراغ دامن های کلوش بروند.  این مدل شلوار دامنی شما را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد.

دامن شلوار

دامن شلواری چاک‌دار

این مدل از شلوار دامنی ها مخصوص استایل های نیمه رسمی و مجالس رسمی است که به دلیل باز شدن کنار یا جلو، فرم دامن را ساده می کند. شلوار دامنی چاکدار را با نیم‌تنه سوزندوزی یا گیپور، کراپ، شومیز سبک و لطیف یا تاپ‌ ست کنید و با استایل جذاب و ساده خود در مهمانی ها بدرخشید.

دامن شلوار

دامن شلوار

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا