اخبار روز سینما

خانم ها با این 6 مدل مو حجم موهایتان را افزایش دهید!/عکس

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شودهر نوع مویی زیباست، اما انتخاب مدل موی مناسب نیز چالش های خاص خود را دارد. برای کسانی که موهای فوق العاده صافی دارند، پیدا کردن مدلی که در عین حال که با بافت طبیعی آن سازگار است ، به موهای شما ظاهری شیک و با طراوت می‌بخشد، می تواند کاری غیرممکن به نظر برسد. خوشبختانه ما 6 مدل موی عالی را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید آنها را بررسی کنید.

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شود

1. بلانت حجمی

برای کسانی که موهای نازک و صافی دارند، کوتاه کردن موهای صاف بهترین راه است. لایه های زیاد فقط باعث می شود موهای نازک نازک تر به نظر برسند، بنابراین در مقابل تمایل به داشتن لایه های ناهموار مقاومت کنید. با پایین نگه داشتن تمام وزن مو، موهای شما فوراً ضخیم تر و پرتر به نظر می رسد.

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شود
2. بلانت درخشان

برش‌های بلانت روی موهای صاف شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، اما از اضافه کردن یک موج خفیف برای افزودن بافت و حرکت نترسید. همراه با یک رژ لب قرمز کلاسیک و یک رژگونه طبیعی عالی، این ظاهر می تواند برای شما مناسب باشد.

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شود
3. موج دار

همیشه ظاهر موهای موج دار خود را با مقادیر فراوان شامپوی خشک تقویت کنید (به هر حال، شامپو خشک اسپری موی جدید است). شامپوی خشک را از قسمت میانی تا انتها بمالید تا موها باز شوند و کمی براق شوند.

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شود
4. باب خطی

یک باب براق و پیچیده ظریف و جاودانه است. ناگفته نماند که روی موهای نرم و ظریف معجزه می کند. با حفظ مقداری طول در اطراف صورت خود، گزینه های بیشتری خواهید داشت.

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شود
5. باب لایه ای

این مدل باب لایه های قاب چهره است که ویژگی های او را نرم و برجسته می کند. این ظاهر به طور کلی رقیق کننده، لاغر کننده و فرم دهنده صورت است.

6 مدل مو که باعث افزایش حجم مو می شود
6. پیکسی

وقتی صحبت از ترندهای پیکسی به میان می آید، آنهایی که در بالا بلندتر و در پشت کوتاهتر هستند، شیک هستند. با این سبک، از میزان بافت طبیعی ناشی از عدم وزن آن شگفت زده خواهید شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا